MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[İSTEK] Oyuncu Üzerinde Ölümsüz Yazmasını İstiyorum

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 573
  • fucku
Oyuncu freeroam panelde olan ölümsüzlük tıkladıgında üstünde ölümsüz yazmasını istıyorum.
örnek resim;



ölümsüzlük kodları
Kod: lua
{'chk', id='godmode', text='No Deathmatch', onclick=godmode,x = 160,y = 330},
Kod: lua
function nodamage()
  cancelEvent()
end

function godmode()
if ( guiCheckBoxGetSelected( getControl ( wndMain, 'godmode' ) ) == true ) then
    addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
outputChatBox( '[ ! ] -ON-', 0, 255, 0, true )
  else
    removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
outputChatBox( '[ ! ] -OFF-', 255, 0, 0, true )
end
end
« Son Düzenleme: 21 Mayıs 2017, 00:34:05 Gönderen: Shephard »

Benim takımım benim kurallarım.
 


MTASA TÜRK


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Kod: lua
{'chk', id='godmode', text='Ölümsüzlük Modu', onclick=Ruzgar.func,x = 160,y = 330},
Kod: lua
Ruzgar = {
  eventCalistir = addEventHandler,
  eventKaldir = removeEventHandler,
  event = {
    Iptal = cancelEvent
  }
}
olumsuzlukVerisi = setElementData
olumsuzlukVerisiAl = getElementData
_YerelOyuncu = localPlayer
function Ruzgar.godmode()
  Ruzgar.event.Iptal()
end
function Ruzgar.func()
        if ( guiCheckBoxGetSelected( getControl ( wndMain, 'godmode' ) ) == true ) then
    Ruzgar.eventCalistir("onClientPlayerDamage", _YerelOyuncu, Ruzgar.godmode)
        print( '[ ! ] Ölümsüzlük Aktif', 0, 255, 0, true )
        olumsuzlukVerisi(_YerelOyuncu, "Ölümsüzlük", "Aktif")
  else
    Ruzgar.eventKaldir("onClientPlayerDamage", _YerelOyuncu, Ruzgar.godmode)
        print( '[ ! ] Ölümsüzlük Kapalı', 255, 0, 0, true )
        olumsuzlukVerisi(_YerelOyuncu, "Ölümsüzlük", "Kapalı")
        end
end
function dxDrawTextOnElement(TheElement,text,height,distance,R,G,B,alpha,size,font,checkBuildings,checkVehicles,checkPeds,checkDummies,seeThroughStuff,ignoreSomeObjectsForCamera,ignoredElement)
local x, y, z = getElementPosition(TheElement)
local x2, y2, z2 = getElementPosition(_YerelOyuncu)
local distance = distance or 20
local height = height or 1
        local checkBuildings = checkBuildings or true
        local checkVehicles = checkVehicles or false
        local checkPeds = checkPeds or false
        local checkObjects = checkObjects or true
        local checkDummies = checkDummies or true
        local seeThroughStuff = seeThroughStuff or false
        local ignoreSomeObjectsForCamera = ignoreSomeObjectsForCamera or false
        local ignoredElement = ignoredElement or nil
if (isLineOfSightClear(x, y, z, x2, y2, z2, checkBuildings, checkVehicles, checkPeds , checkObjects,checkDummies,seeThroughStuff,ignoreSomeObjectsForCamera,ignoredElement)) then
local sx, sy = getScreenFromWorldPosition(x, y, z+height)
if(sx) and (sy) then
local distanceBetweenPoints = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
if(distanceBetweenPoints < distance) then
dxDrawText(text, sx+2, sy+2, sx, sy, tocolor(R or 255, G or 255, B or 255, alpha or 255), (size or 1)-(distanceBetweenPoints / distance), font or "arial", "center", "center")
end
end
end
end
function Ruzgar.veriKontrol()
  for k,_v in ipairs(getElementsByType("player")) do
    if olumsuzlukVerisiAl(_v, "Ölümsüzlük") == "aktif" then
      dxDrawTextOnElement(_v,"ÖLÜMSÜZ",1,20,60,255,0,255,2,"default-bold")
    end
  end
  end
end
addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), Ruzgar.veriKontrol)
« Son Düzenleme: 30 Mart 2017, 19:00:54 Gönderen: Rüzgar »
 


Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 573
  • fucku
denedim ama çalişmadı.

Benim takımım benim kurallarım.
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod: lua
{'chk', id='godmode', text='Ölümsüzlük Modu', onclick=Ruzgar.func,x = 160,y = 330},
Kod: lua
Ruzgar = {
  eventCalistir = addEventHandler,
  eventKaldir = removeEventHandler,
  event = {
    Iptal = cancelEvent
  }
}
olumsuzlukVerisi = setElementData
olumsuzlukVerisiAl = getElementData
_YerelOyuncu = localPlayer
function Ruzgar.godmode()
  Ruzgar.event.Iptal()
end
function Ruzgar.func()
        if ( guiCheckBoxGetSelected( getControl ( wndMain, 'godmode' ) ) == true ) then
    Ruzgar.eventCalistir("onClientPlayerDamage", _YerelOyuncu, Ruzgar.godmode)
        print( '[ ! ] Ölümsüzlük Aktif', 0, 255, 0, true )
        olumsuzlukVerisi(_YerelOyuncu, "Ölümsüzlük", "Aktif")
  else
    Ruzgar.eventKaldir("onClientPlayerDamage", _YerelOyuncu, Ruzgar.godmode)
        print( '[ ! ] Ölümsüzlük Kapalı', 255, 0, 0, true )
        olumsuzlukVerisi(_YerelOyuncu, "Ölümsüzlük", "Kapalı")
        end
end
function dxDrawTextOnElement(TheElement,text,height,distance,R,G,B,alpha,size,font,checkBuildings,checkVehicles,checkPeds,checkDummies,seeThroughStuff,ignoreSomeObjectsForCamera,ignoredElement)
local x, y, z = getElementPosition(TheElement)
local x2, y2, z2 = getElementPosition(_YerelOyuncu)
local distance = distance or 20
local height = height or 1
        local checkBuildings = checkBuildings or true
        local checkVehicles = checkVehicles or false
        local checkPeds = checkPeds or false
        local checkObjects = checkObjects or true
        local checkDummies = checkDummies or true
        local seeThroughStuff = seeThroughStuff or false
        local ignoreSomeObjectsForCamera = ignoreSomeObjectsForCamera or false
        local ignoredElement = ignoredElement or nil
if (isLineOfSightClear(x, y, z, x2, y2, z2, checkBuildings, checkVehicles, checkPeds , checkObjects,checkDummies,seeThroughStuff,ignoreSomeObjectsForCamera,ignoredElement)) then
local sx, sy = getScreenFromWorldPosition(x, y, z+height)
if(sx) and (sy) then
local distanceBetweenPoints = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
if(distanceBetweenPoints < distance) then
dxDrawText(text, sx+2, sy+2, sx, sy, tocolor(R or 255, G or 255, B or 255, alpha or 255), (size or 1)-(distanceBetweenPoints / distance), font or "arial", "center", "center")
end
end
end
end
function Ruzgar.veriKontrol()
  for k,_v in ipairs(getElementsByType("player")) do
    if olumsuzlukVerisiAl(_v, "Ölümsüzlük") == "aktif" then
      dxDrawTextOnElement(_v,"ÖLÜMSÜZ",1,20,60,255,0,255,2,"default-bold")
    end
  end
  end
end
addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), Ruzgar.veriKontrol)
Tekrar dene bakalım
 


Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 573
  • fucku
Denedim kardesim (yapamadın)
« Son Düzenleme: 17 Haziran 2017, 16:19:21 Gönderen: Shephard »

Benim takımım benim kurallarım.
 


Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 573
  • fucku
İstediğim olmadı konu çöpe taşıya bilirsiniz

(kodlara bak bir ton kod ama çöp)

Benim takımım benim kurallarım.
 


MTASA TÜRK

Ynt: [İSTEK] Oyuncu Üzerinde Ölümsüz Yazmasını İstiyorum
« Yanıtla #5 : 14 Mart 2018, 20:12:46 »