21 Haziran 2018, 11:30:15

Gönderen Konu: Hoşçakalın  (Okunma sayısı 602 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Hoşçakalın
« : 01 Mart 2017, 21:00:55 »
Arkadaşlar Görüşmek üzere ben ayrılıyorum siteden siteye zevkle geldim sinirle gidiyorum bilginize Belki düşünürsünüz neden gidiyor diye dusunmeyin neden gittiğimi hadi eyw

Nedenmi Ayrılıyorum







 Verdiğim Resimde Şuanda Alım Kapalıdır yazıyor



Bu Resime Bakınca 2 adet moderatör alınmış gözüküyor ben veya forumda bulunan emeği geçen veya geçecek olan kişiler adaletli bir şekilde alınmayıp Torpil yoluyla alınan 2kişi var Ben adaleti severim ben bu siteye emek vermeye hazırdım okadar çabama rağmen iyi bir netice alamadım kusurum varsa af edin Cüneyt abimde Kusuruma Bakmasın boşuna gelmişim ben buraya bana katılan olur katılan olmaz bilmiyorum artık size kalmış belki ban yerim belki bu konu silinir herkeze iyi forumlar dilerim .
« Son Düzenleme: 01 Mart 2017, 21:44:35 Gönderen: ByCash »
 

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

Hoşçakalın
« : 01 Mart 2017, 21:00:55 »

LJ

  • Engin Yılmaz
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 331
  • #MustafaKemalAtatürk
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #1 : 01 Mart 2017, 21:01:37 »
Biraz ani ve çocukça geldi bana, sebebini açıklaman daha tatlı olurdu.
 

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #2 : 01 Mart 2017, 21:02:56 »
Şunu bilin Site Geçmişe dayalı açılmış onu bilin
 

LJ

  • Engin Yılmaz
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 331
  • #MustafaKemalAtatürk
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #3 : 01 Mart 2017, 21:04:23 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Şunu bilin Site Geçmişe dayalı açılmış onu bilin

Net olarak aç şu konuyu kardeşim lütfen.
 

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #4 : 01 Mart 2017, 21:22:49 »
@Güncellendi.
 

ByCash

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 934
  • LS Gaming
    • MTASA-TURK
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #5 : 01 Mart 2017, 21:27:38 »
Biz zaten Yönetim Ekibi'ndeydik.Yetkiler geç verildi sadece.

Yetki için gelmişsin, Çoçuk gibi konu açıyorsun bide.Güle güle.
« Son Düzenleme: 01 Mart 2017, 21:31:00 Gönderen: ByCash »
 
Mesajı Beğenenler: Cynax, Boşluk

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #5 : 01 Mart 2017, 21:27:38 »

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #6 : 01 Mart 2017, 21:35:12 »
Yetkini yerim senin ne yetkisi ben yetkiyi alıp kralmı olucam altı üstü moderatörlük veya Süpermoderatörlük yetkiyle alakası yok Sen şimdi kralmı oldun neyse lafa gerek yok

 

ByCash

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 934
  • LS Gaming
    • MTASA-TURK
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #7 : 01 Mart 2017, 21:39:43 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Yetkini yerim senin ne yetkisi ben yetkiyi alıp kralmı olucam altı üstü moderatörlük veya Süpermoderatörlük yetkiyle alakası yok Sen şimdi kralmı oldun neyse lafa gerek yok
Üslubuna dikkat et, konunun yetkiyle alakası yok diyorsun konunda torpille yetki veriliyor diyorsun.
 

By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 388
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #8 : 01 Mart 2017, 21:43:29 »
Cüneyit Abi Burda Bi Yanlışlık Var Hem Diyosnuz Alımlar Kaplı Hemde Adam Alıyonuz Emrenin dedikleri bence gayet anlamlı

Mesaj Birleştirildi: 01 Mart 2017, 21:44:37
Samsunle Katılıyorum Dediklerine
 

Tofask

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 101
  • Hiçbir şey, hayalini kurduğumuz gibi olmadı.
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #9 : 01 Mart 2017, 21:46:59 »
Emre'ye katılıyorum aslında, alım yok yazıyor fakat onlar direk aldı nasıl oldu bende anlamadım.


 

ByCash

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 934
  • LS Gaming
    • MTASA-TURK
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #10 : 01 Mart 2017, 21:47:25 »
Biz zaten forum kurulduğundan beri yönetim ekibindeyiz.Yetkilerimiz geç verildi sadece alımlar olacak zaten beklemede kalın.
 

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #11 : 01 Mart 2017, 21:52:35 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın Bana kimsenin sözü işlemez tek Cüneyt abinin geçer emre git der giderim kırmam onu bu kadar basittir

Konuya Onu Bekliyorum İyi Geceler.
 

Prose

  • Deneyimli Üye
  • *
  • İleti: 472
  • Gökhan Türkoglu
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #12 : 01 Mart 2017, 21:53:26 »
Ben Onları Yönetim Ekibinde Oldugunu Biliyordum
Diger Forumda Haksızlık Yapılmıstı Galiba onlara Öyle Bişeydi
Yanlıs Hatırlamıyorsam
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

CruzerGq

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 503
  • LS Gaming | Hırsız & Polis
    • MTASA-TURK
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #13 : 01 Mart 2017, 21:58:20 »
Şuan biz forumda maddi olmasa da kurulmasında yardımımız dokunmadı değil.  Yani şu anda da uğraşıyoruz. Yani yetki herşey değil. Yetki için olsaydı ben başka yerdeki daha yüksek yetkimi bırakıp gelmezdim. ;) Yetki senden alındı bırakmadın deme çünkü haksızlık yapıldı. Bende yetkimin tamamen alınmasını istedim.

Benim için önemli olan dostluk ve yapılan işte yanımda olmaktır. Bakıyorum bazıları bir yanımda bir karşımda, bir gidiyorlar bir geliyorlar böyle olmaz.

Site kuralları, eklentiler ve dahası için biz çalıştık yani illa yetki ye gerek yok. Yetki olmadan da bir şeyler yapılıyor. ;)
« Son Düzenleme: 01 Mart 2017, 22:05:14 Gönderen: ByCash »
 
Mesajı Beğenenler: Cynax, Prose, Chef

Samsunlee

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 184
Ynt: Hoşçakalın
« Yanıtla #14 : 01 Mart 2017, 22:00:09 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın Katılıyorum Gökay sana benım neden bu konuşmayı yapdıgımı sen anlarsın belki ama neyse ben Cüneyt abiyi beklicem gidersem giderim bu kadar basittir.