MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


Angelin Gerçek Yüzü

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FireX

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 105
  • Piyasanın Nirvanası
: 09 Şubat 2018, 18:53:40
Evet beyler bundan 2 gün önce bana gelip serverinde admin ver diyen hasan yani angel bugün sunucumu baska servere tasımıs bu karaktersize asla güvenmeyin.
« Son Düzenleme: 10 Şubat 2018, 19:54:13 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

Angelin Gerçek Yüzü
« : 09 Şubat 2018, 18:53:40 »

Çevrimdışı #ScottCoder

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 116
  • 👑 AXE FREEROAM 👑
Yanıtla #1 : 09 Şubat 2018, 19:17:25
Evet arkadaşlar bu özentinin kullandığı scriptlerden bazıları;

Bu vel@t asla SH gamingin scriptleri kullanmaktan vazgeçmicek. Tek kelimeyle yazık.

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. - Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.




Spoiler for Hiden:






« Son Düzenleme: 09 Şubat 2018, 19:30:13 Gönderen: CruzerGq »
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 408
Yanıtla #2 : 09 Şubat 2018, 19:17:29
Yav kardeşim bilmedikerin var pm gel özel olarak konuşalım
 


Çevrimdışı Nameless

  • Serhat Üner
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 88
  • Hunter Gaming | Kurucu & Yönetici
Yanıtla #3 : 13 Şubat 2018, 12:11:43
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Evet arkadaşlar bu özentinin kullandığı scriptlerden bazıları;

Bu vel@t asla SH gamingin scriptleri kullanmaktan vazgeçmicek. Tek kelimeyle yazık.

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. - Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.




Spoiler for Hiden:







SH Gaming'in scriptlerinin aynısı denilecek birşey yok bi tek edit çekmiş onda da renklerini değiştirmiş.

Mesaj Birleştirildi: 13 Şubat 2018, 12:12:25
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Yav kardeşim bilmedikerin var pm gel özel olarak konuşalım


Sen hala ne konuşuyorsun ? Özelini de başkalarının sunucusuna yansıtmamanı ben mi söyliyeyim.
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 408
Yanıtla #4 : 13 Şubat 2018, 13:12:02
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
SH Gaming'in scriptlerinin aynısı denilecek birşey yok bi tek edit çekmiş onda da renklerini değiştirmiş.

Mesaj Birleştirildi: [time]13 Şubat 2018, 12:12:25[/time]
Sen hala ne konuşuyorsun ? Özelini de başkalarının sunucusuna yansıtmamanı ben mi söyliyeyim.

İlk önce kendine bak da konuş azımi acmiyim diyom zorluyorsunuz sen deyilmiydin gel SH nin görev sc sini benim F1 koy diyen gel bak pcme tw verim bakın ben birşey demiyorurum  yetti ama ben gerekli açıklamayı cuneyt abiye anlattim. [/b]

Yanlış yazdıysam özür dilerim telden yazdim

Zaten o sunucu benim değil!
« Son Düzenleme: 14 Şubat 2018, 21:05:14 Gönderen: Narkoz »
 


Çevrimdışı Nameless

  • Serhat Üner
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 88
  • Hunter Gaming | Kurucu & Yönetici
Yanıtla #5 : 13 Şubat 2018, 20:43:37
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
İlk önce kendine bak da konuş azımi acmiyim diyom zorluyorsunuz sen deyilmiydin gel SH nin görev sc sini benim F1 koy diyen gel bak pcme tw verim bakın ben birşey demiyorurum  yetti ama ben gerekli açıklamayı cuneyt abiye anlattim. [/b]

Yanlış yazdıysam özür dilerim telden yazdim

Zaten o sunucu benim değil!

Sunucunun senin olmadığını zaten biliyoruz.Ne alakası var konumuzla SH Gaming'in scriptleri ile zaten kullandığımı Cüneyt dahil herkes biliyor.Kendisini şahsen skype ekleyip söyledim.
« Son Düzenleme: 14 Şubat 2018, 21:05:28 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

Ynt: Angel Karaktersiz birisidir.
« Yanıtla #5 : 13 Şubat 2018, 20:43:37 »

Çevrimdışı MarkeloF

  • Moderatör
  • *
    • İleti: 646
  • Just do it.
Yanıtla #6 : 13 Şubat 2018, 22:21:27
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Cüneyt dahil herkes biliyor.
Sende angel kadar suçlusun bildiğim kadarıyla sende kullanıyordun.
                                                 
 


Çevrimdışı CruzerGq

  • Süper Moderatör
  • *
    • İleti: 501
    • MTASATURK
Yanıtla #7 : 13 Şubat 2018, 22:40:41
Konu tartışmaya gidecek belli. Konu tartışmaya gittiğinden dolayı @Konu Kilit.

“Kusurlarımız ne kadar çok ise, o kadar kusur ararız.”

Önce kendiniz...