MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[İNDİR] Hazır Freeroam ACL

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı TypeR

  • RLS GAMING
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 106
  • YOLDAS GAME SERVER
    • Yoldas Game Server
: 19 Nisan 2018, 13:49:32
Bu konu'da sizlere Freeroam Sunucusu Sahipleri'nin çok aradığı,eski olsa da yapmayı bilmeyenlerin aradığı,yapmaya üşenenlerin aradığı bir ACL'yi vereceğim. Bu dosyanın ne olduğuna gelecek olursak bu dosya size MTA Dosya Konumu kurulurken otomatik olarak verilir,sunucu'da ayrıcalıklı olarak kontrol sağlaması için Moderatör,Süper Moderatör, Admin ve Console yetkileri verilir ama bu yetkiler size sınırsız verilir ve bunları kısıtlamak sizin elinizde olup ben de size bu kısıtlamaların hazır halini vereceğim. Dosyayı indirdikten sonra içine baktığınızda zaten hangi yetkide nasıl kısıtlama var anlayacaksınız.

V2 Güncellemesi

Birkaç Freeroam Sunucusu Sahibi'nin fikri alınarak Bas Admin,Admin2,Admin3,Kurucu ve TCT yetkileri eklendi.Nedir bu yetkilerin kısıtlamaları ? Bas Admin, Admin olanlardan ayrıcalıklı olarak bazı komutlara erişebiliyor fakat tam yetkiye sahip değildir.Admin2 ve Admin3 deneme için alınmış olan adminlere verilebilecek rütbelerdir, yetkileri Süper Moderatör'den fazladır ama Admin'den azdır.Kurucu, Console ile aynı yetkilere sahiptir, yani sınırsızdır. TCT script için gerekli olduğundan eklenmiştir.Unutmayın; Bu ACL, Tag Scripti'ne oranla yapılmıştır yani size saçma gelecek veya karışık gelecek bir şey yoktur, Admin2 vb. şeyler taglarda karışıklık olmasın diye yapıldı.Siz Tag Scripti kullanmasanız da düzgün bir şekilde çalışacaktır.

Örnek Görsel


V1 Halini İndirmek için; Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
V2 Halini İndirmek için; Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 22 Nisan 2018, 20:24:36 Gönderen: Narkoz »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. | Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 
Mesajı Beğenenler: haz0rpa


MTASA TÜRK

[İNDİR] Hazır Freeroam ACL
« : 19 Nisan 2018, 13:49:32 »

Çevrimdışı haz0rpa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
Yanıtla #1 : 09 Şubat 2019, 22:48:46
reis manage acl de yetki ekleyemiyoruz . !yardım!