[YARDIM] Extra Panel

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı By.z3y3

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
: 24 Mart 2019, 10:31:00
Merhaba arkadaşlar bi gui panel yaptım ve içine Ölümsüzlük ekledim ölümsüzlük çalışıyor  fakat sorun şu ölümsülük açınca kimseye sıkmıyor ama kapatınca buga giriyor ve yine sıkamıyor.

Kod
toggleControl ("fire", true)
toggleControl ("aim_weapon", true)

function D_Modu()
if guiCheckBoxGetSelected(ozellik1) == true then
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot,100)
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #FFFFFFAktif.", 255, 255, 255, true)
addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
  toggleControl ("fire", false)
  toggleControl ("aim_weapon", false)
else
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #ffffffKapatıldı.", 255, 255, 255, true)
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot)
removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
    toggleControl ("fire", true)
    toggleControl ("aim_weapon", true)
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick", ozellik1, D_Modu, false)

function nodamage()
cancelEvent()
end

addEventHandler("onClientPlayerDamage",localPlayer, function(saldiran)
if not saldiran then return end
if getElementType(saldiran) ~= "player" then return end
if saldiran == localPlayer then return end
if getElementData(saldiran,"invincible") then cancelEvent() end
end)
« Son Düzenleme: 24 Mart 2019, 10:43:22 Gönderen: By.z3y3 »
 


MTASATURK

[YARDIM] Extra Panel
« : 24 Mart 2019, 10:31:00 »

Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #1 : 24 Mart 2019, 10:41:55
Kod
function D_Modu()
if guiCheckBoxGetSelected(ozellik1) == true then
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot,100)
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #FFFFFFAktif.", 255, 255, 255, true)
addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
addEventHandler("onClientRender", root, render)
else
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #ffffffKapatıldı.", 255, 255, 255, true)
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot)
removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
removeEventHandler("onClientRender", root, render)
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick", ozellik1, D_Modu, false)

function nodamage()
cancelEvent()
end

function render()
if getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then
setPedWeaponSlot(localPlayer,0)
end
end
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #2 : 24 Mart 2019, 10:51:08
client-side

Kod
function D_Modu()
if guiCheckBoxGetSelected(ozellik1) == true then
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot,100)
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #FFFFFFAktif.", 255, 255, 255, true)
addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
addEventHandler("onClientRender", root, render)
triggerServerEvent("Olumsuz_olma", getRootElement(), localPlayer)
else
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #ffffffKapatıldı.", 255, 255, 255, true)
triggerServerEvent("setElementAlpha",resourceRoot)
removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
removeEventHandler("onClientRender", root, render)
triggerServerEvent("Olumsuz_Olmama", getRootElement(), localPlayer)
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick", ozellik1, D_Modu, false)

function nodamage()
cancelEvent()
end

function render()
if getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then
setPedWeaponSlot(localPlayer,0)
end
end

server-side

Kod
kontroller = {
"fire", -- ateş
"aim_weapon", -- nişan alma
"next_weapon", -- sonraki silaha geçiş
"previous_weapon", -- önceki silaha geçiş
}

function Olumsuz_olma(olumsuzol)
if isElement(olumsuzol) and getElementType(olumsuzol) == "player" then -- eğer olumsuzol varsa ve tipi "player" ise
for i,kontrl in pairs(kontroller) do toggleControl(olumsuzol, kontrl, false) end -- kontroller tablosundaki kontrolleri devredışı bırakıyoz
end
end
addEvent("Olumsuz_olma",true)
addEventHandler("Olumsuz_olma", resourceRoot, Olumsuz_olma)

function Olumsuz_Olmama(olumsuzolma)
if isElement(olumsuzolma) and getElementType(olumsuzolma) == "player" then -- eğer olumsuzolma varsa ve tipi "player" ise
for i,kontrl in pairs(kontroller) do toggleControl(olumsuzolma, kontrl, true) end -- kontroller tablosunda kontrolleri aktifleştiriyoruz
end
end
addEvent("Olumsuz_Olmama",true)
addEventHandler("Olumsuz_Olmama", resourceRoot, Olumsuz_Olmama)

sendekini komple sil bunla değiştir. bu daha sağlıklı
 


Çevrimdışı By.z3y3

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #3 : 24 Mart 2019, 11:07:15
Benim atdım kod'da ölümsüzlük açınca karakter şeffaf bir hale geliyor onu nasıl atdın koda ayarlicam.
 


Çevrimdışı VaTaN

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 270
Yanıtla #4 : 24 Mart 2019, 11:10:35
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Benim atdım kod'da ölümsüzlük açınca karakter şeffaf bir hale geliyor onu nasıl atdın koda ayarlicam.

sendeki kod satırı ile ondaki kod satırını değiş
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #5 : 24 Mart 2019, 11:19:09
client-side

Kod
function D_Modu()
if guiCheckBoxGetSelected(ozellik1) == true then
triggerServerEvent("Alpha_Olma", getRootElement(), localPlayer)
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #FFFFFFAktif.", 255, 255, 255, true)
addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
addEventHandler("onClientRender", root, render)
triggerServerEvent("Olumsuz_olma", getRootElement(), localPlayer)
else
outputChatBox("#999999Ölümsüzlük Modu #ffffffKapatıldı.", 255, 255, 255, true)
triggerServerEvent("Alpha_Olmama", getRootElement(), localPlayer)
removeEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer, nodamage)
removeEventHandler("onClientRender", root, render)
triggerServerEvent("Olumsuz_Olmama", getRootElement(), localPlayer)
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick", ozellik1, D_Modu, false)

function nodamage()
cancelEvent()
end

function render()
if getPedWeaponSlot(localPlayer) ~= 0 then
setPedWeaponSlot(localPlayer,0)
end
end

server-side
alttaki kodu ekle

Kod
function Alpha_Olma(source)
if not (getElementAlpha(source) == 150) then
setElementAlpha(source, 150)
end
end
addEvent("Alpha_Olma",true)
addEventHandler("Alpha_Olma", resourceRoot, Alpha_Olma)

function Alpha_Olmama(source)
if (getElementAlpha(source) == 150) then
setElementAlpha(source, 255)
end
end
addEvent("Alpha_Olmama",true)
addEventHandler("Alpha_Olmama", resourceRoot, Alpha_Olmama)
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM] Extra Panel
« Yanıtla #5 : 24 Mart 2019, 11:19:09 »

Çevrimdışı By.z3y3

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #6 : 24 Mart 2019, 11:21:27
Malesef olmadı
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 177
  • Lowide Freeroam
Yanıtla #7 : 24 Mart 2019, 11:22:27
Ney olmadı? server.lua ya alttaki kodları ekledin dimi eskileri silmedin?
 


Çevrimdışı By.z3y3

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 69
Yanıtla #8 : 24 Mart 2019, 11:24:16
Evet ekledim silmedim client de atdın kod ile değiştim fakat ölümsüzlük açınca oyuncu  şeffaf olmuyor