17 Ekim 2018, 09:44:32

Gönderen Konu: [YARDIM] F1 Den Araba İndirince Otomatik Binme  (Okunma sayısı 294 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mertercetin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 61
[YARDIM] F1 Den Araba İndirince Otomatik Binme
« : 12 Haziran 2017, 16:23:38 »
Merhabalar,
F1 den araba indirince araba mesela yola değil, inince arabanın içinde olmasını istiyorum. Admin panelinden araba verir gibi. Böyle bir scripte sahip olan varsa link yollarsa çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler...
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2017, 21:08:24 Gönderen: Narkoz »
 

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

[YARDIM] F1 Den Araba İndirince Otomatik Binme
« : 12 Haziran 2017, 16:23:38 »

Mahlukat

  • Deneyimli Üye
  • *
  • İleti: 344
Ynt: [YARDIM] F1 den araba indirince otomatik binme
« Yanıtla #1 : 12 Haziran 2017, 16:44:59 »
freeroam>fr_server.lua
giveMeVehicles(vehicles) bu fonksiyonu bul ve aşşağıda verceğim ile değiştir
Kod: Lua
  1. function giveMeVehicles(vehicles)
  2.         if type(vehicles) == 'number' then
  3.                 vehicles = { vehicles }
  4.         end
  5.  
  6.         local px, py, pz, prot
  7.         local radius = 3
  8.         local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle(source)
  9.         if playerVehicle and isElement(playerVehicle) then
  10.                 px, py, pz = getElementPosition(playerVehicle)
  11.                 prot, prot, prot = getVehicleRotation(playerVehicle)
  12.         else
  13.                 px, py, pz = getElementPosition(source)
  14.                 prot = getPedRotation(source)
  15.         end
  16.         local offsetRot = math.rad(prot)
  17.         local vx = px + radius * math.cos(offsetRot)
  18.         local vy = py + radius * math.sin(offsetRot)
  19.         local vz = pz + 2
  20.         local vrot = prot
  21.  
  22.         local vehicleList = g_PlayerData[source].vehicles
  23.         local vehicle
  24.         if ( not vehicles ) then return end
  25.         for i,vehID in ipairs(vehicles) do
  26.                 if i > getOption('vehicles.maxperplayer') then
  27.                         break
  28.                 end
  29.                 if vehID < 400 or vehID > 611 then
  30.                         errMsg(vehID ..' is incorrect vehicle model', source)
  31.                 elseif not table.find(getOption('vehicles.disallowed'), vehID) then
  32.                         if #vehicleList >= getOption('vehicles.maxperplayer') then
  33.                                 unloadVehicle(vehicleList[1])
  34.                         end
  35.                         vehicle = createVehicle(vehID, vx, vy, vz, 0, 0, vrot)
  36.                         warpPedIntoVehicle(source, vehicle)
  37.                         if (not isElement(vehicle)) then return end
  38.                         setElementInterior(vehicle, getElementInterior(source))
  39.                         setElementDimension(vehicle, getElementDimension(source))
  40.                         table.insert(vehicleList, vehicle)
  41.                         g_VehicleData[vehicle] = { creator = source, timers = {} }
  42.                         if vehID == 464 then
  43.                                 warpPedIntoVehicle(source, vehicle)
  44.                         elseif not g_Trailers[vehID] then
  45.                                 if getOption('vehicles.idleexplode') then
  46.                                         g_VehicleData[vehicle].timers.fire = setTimer(commitArsonOnVehicle, getOption('vehicles.maxidletime'), 1, vehicle)
  47.                                 end
  48.                                 g_VehicleData[vehicle].timers.destroy = setTimer(unloadVehicle, getOption('vehicles.maxidletime') + (getOption('vehicles.idleexplode') and 10000 or 0), 1, vehicle)
  49.                         end
  50.                         vx = vx + 4
  51.                         vz = vz + 4
  52.                 else
  53.                         errMsg(getVehicleNameFromModel(vehID):gsub('y$', 'ie') .. 's are not allowed', source)
  54.                 end
  55.         end
  56. end
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

mertercetin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 61
Ynt: [YARDIM] F1 den araba indirince otomatik binme
« Yanıtla #2 : 12 Haziran 2017, 16:59:17 »
 Sağol
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2017, 20:30:11 Gönderen: mertercetin »