0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
guiLabelSetColor( elem, 253, 25, 0)
nere yapıştırcam.
if wndClass == 'lbl' then
if wnd.align and wndClass == 'lbl' then --guiLabelSetHorizontalAlign(elem, wnd.align, true) guiLabelSetColor(elem, 253, 25, 0) --guiSetProperty(elem, "NormalTextColour", "FFFFFFFF" ) --guiSetProperty(elem, "HoverTextColour", "FFffac00" ) --guiSetProperty(elem, "PushedTextColour", "FFFFFFFF" ) end end
Kod: lua if wnd.align and wndClass == 'lbl' then --guiLabelSetHorizontalAlign(elem, wnd.align, true) guiLabelSetColor(elem, 253, 25, 0) --guiSetProperty(elem, "NormalTextColour", "FFFFFFFF" ) --guiSetProperty(elem, "HoverTextColour", "FFffac00" ) --guiSetProperty(elem, "PushedTextColour", "FFFFFFFF" ) end endolmuyo
if wndClass == 'lbl' then --guiLabelSetHorizontalAlign(elem, wnd.align, true) guiLabelSetColor(elem, 253, 25, 0) --guiSetProperty(elem, "NormalTextColour", "FFFFFFFF" ) --guiSetProperty(elem, "HoverTextColour", "FFffac00" ) --guiSetProperty(elem, "PushedTextColour", "FFFFFFFF" ) end end
Oldu furkan abi bide şu labele getplayername koydum renk kodunu gösteriyor bunu nasıl sadece ismim gözükcek renk kodu deyil Böle gösteriyor:#ff0000By.#ffcc00Angel
{'lbl', id='nmlbl', text='Adım:'}, {'lbl', id='plrname', text=getPlayerName( g_Me )}, {'br'},
{'lbl', id='nmlbl', text='Adım:'}, {'lbl', id='plrname', text=getPlayerName( g_Me ):gsub("#%x%x%x%x%x%x","")}, {'br'},