MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[YARDIM] Freeroam F11 Harita Sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Recovery

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
: 12 Haziran 2017, 16:58:30
Merhabalar edindiğim radar scriptinde şöyle bir olay var,f11haritayı açıp kapattığımda eski radar ortaya çıkıyor bunu nasıl düzeltebilirim acaba?İyi forumlar.

İlk f11 açılınca,
Spoiler for Hiden:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

f11 kapattıktan sonra,
Spoiler for Hiden:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Ayrıca radarın client kodunda bunu eklemiştim normalde çalışıyor f11 basana kadar görünmüyor eski radar.
Kod: lua
function hudgizle ()
 setPlayerHudComponentVisible ( "radar", false )
end
addEventHandler("onClientRender", root, hudgizle)
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2017, 21:11:18 Gönderen: Narkoz »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASA TÜRK

[YARDIM] Freeroam F11 Harita Sorunu
« : 12 Haziran 2017, 16:58:30 »

Çevrimdışı Mahlukat

  • Scripter
  • *
    • İleti: 526
Yanıtla #1 : 12 Haziran 2017, 17:03:28
Kodları atarsan daha kolay olacaktır :c
 


Çevrimdışı Recovery

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
Yanıtla #2 : 12 Haziran 2017, 17:08:56
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kodları atarsan daha kolay olacaktır :c

İmg.lua
Kod: lua
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local px,py = 1366,768
local x,y =  (sx/px), (sy/py)
local rootElement = getResourceRootElement(getThisResource())

function onClientResourceStart()
messages = {}
showPlayerHudComponent("area_name",false)
local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
zone = getZoneName(x, y, z)
zoneHud = {
isRendering = false,
alpha = nil
}

tick = getTickCount()
triggerServerEvent("onPlayerRequestImage",localPlayer)
end
addEventHandler("onClientResourceStart",resourceRoot,onClientResourceStart)
tick = getTickCount()
function barra ()
vida = getElementHealth ( getLocalPlayer() ) + 0.40000152596
local colete = math.floor(getPedArmor(getLocalPlayer()))
local oxigenio = math.floor(getPedOxygenLevel(getLocalPlayer()))
        dxDrawImage(x*75,y*745,x*118,y*10, "barra.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 50), true)
        dxDrawImage(x*75,y*745,x*118/getPedMaxHealth(localPlayer)*vida,y*10, "barra2.png", 0, 0, 0, tocolor(9, 245, 176, 170), true)
        dxDrawImage(x*195,y*745,x*68,y*10, "barra.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 50), false)
        dxDrawImage(x*195,y*745,x*68/100*colete,y*10, "barra3.png", 0, 0, 0, tocolor(0, 179, 254, 170),true)
        dxDrawImage(x*265,y*745,x*63,y*10, "barra.png", 0, 0, 0, tocolor(254, 215, 0, 50), false)
        dxDrawImage(x*265,y*745,x*63/1000*oxigenio,y*10, "barra4.png", 0, 0, 0, tocolor(254, 215, 0,170),true)
  tickJ = getTickCount()

if #messages > 7 then
table.remove(messages, 1)
end
for i, v in ipairs(messages) do
dxDrawImage(x*80, y*580-(i*y*30), x*256, y*28, "rect.png",180,0,0,tocolor(255, 255, 255, v[3]))
dxDrawText(v[1],x*90, y*595-(i*y*30), x*50, y*562-(i*y*30)+y*28, tocolor(255, 255, 255, v[3]+75),y*1,"sans","left","center", false,false,false,true)
if tickJ >= v[2] then
messages[i][3] = v[3]-2
if v[3] <= 25 then
table.remove(messages,i)
end
end
end
end

addEventHandler("onClientRender", root,barra)

function getPedMaxHealth(ped)
    local stat = getPedStat(ped, 24)
    local maxhealth = 100 + (stat - 569) / 4.31
    return math.max(1, maxhealth)
end

function dxDrawBorder(posX, posY,posW,posH,color,scale)
dxDrawLine(posX, posY, posX+posW, posY, color, scale,false)
dxDrawLine(posX, posY, posX, posY+posH, color, scale,false)
dxDrawLine(posX, posY+posH, posX+posW, posY+posH, color, scale,false)
dxDrawLine(posX+posW, posY, posX+posW, posY+posH, color, scale,false)
end

function findRotation(x1, y1, x2, y2)
  local t = -math.deg(math.atan2(x2-x1,y2-y1))
  if t < 0 then t = t + 360 end
  return t
end

function getPointAway(x, y, angle, dist)
        local a = -math.rad(angle)
        dist = dist / 57.295779513082
        return x + (dist * math.deg(math.sin(a))), y + (dist * math.deg(math.cos(a)))
end

function onClientPlayerDamage(attacker, weapon, _, bodypart)
local part = attacker and getElementType(attacker) == "player" and getPedWeaponSlot(attacker) and getPedWeaponSlot(attacker) or false
if attacker and attacker ~= source and not (part == 8 or (part == 7 and weapon ~= 38)) then
Map.damageEfect[#Map.damageEfect + 1] = {getTickCount(), 0, math.min(25.5 * bodypart, 255)}
else
Map.damageEfect[#Map.damageEfect + 1] = {getTickCount(), 0, math.min(40 * bodypart, 255)}
end
if #Map.damageEfect > 18 then
repeat
table.remove(Map.damageEfect, 1)
until #Map.damageEfect < 18
end
end
addEventHandler("onClientPlayerDamage", localPlayer,onClientPlayerDamage)

function outputJoinquitMessage(message)
table.insert(messages,{message, tickJ+5000, 180})
end

function onClientPlayerJoin()
outputJoinquitMessage("#FFFFFF"..getPlayerName(source).."#00FF00 Sunucuya giris yaptı.")
end
addEventHandler("onClientPlayerJoin", root, onClientPlayerJoin)

function onClientPlayerQuit(r)
if r == "Timed out" then
reason = "Timed out"
elseif r == "Quit" then
reason = "Quit"
elseif r == "Kicked" then
reason = "Kicked"
end
outputJoinquitMessage("#FFFFFF"..getPlayerName(source).."#FF0000 Sunucudan çıkış yaptı. "..(reason and "("..reason..")" or ""))
end
addEventHandler("onClientPlayerQuit", root, onClientPlayerQuit)

function onClientPlayerWasted(killer)
if killer then
outputJoinquitMessage("#FFFFFF"..getPlayerName(killer).."#FFFFFF Öldürdü "..getPlayerName(source)..".")
else
outputJoinquitMessage("#FFFFFF"..getPlayerName(source).."#FFFFFF Öldü.")
end
end
addEventHandler("onClientPlayerWasted", root, onClientPlayerWasted)

function onClientPlayerChangeNick(old,new)
outputJoinquitMessage("#FFFFFF"..old.."#FFFFFF Yeni nick "..new..".")
end
addEventHandler("onClientPlayerChangeNick", root, onClientPlayerChangeNick)

İcons.lua
Kod: lua
--casa CJ
local cj = createBlip ( 2495.38672, -1688.48108, 13.83304, 15 )
setBlipVisibleDistance(cj, 140)


--###########################

--pista aeroporto1
local aeroporto1 = createBlip ( -1513.82837, -21.41595, 14.14089, 57 )   
setBlipVisibleDistance(aeroporto1, 136)     

--pista aeroporto2
local aeroporto2 = createBlip ( 1740.79395, -2544.96704, 13.54688, 57 )
setBlipVisibleDistance(aeroporto2, 136)

--pista aeroporto3
local aeroporto3 = createBlip ( 1436.59033, 1517.56885, 10.82031, 57 )
setBlipVisibleDistance(aeroporto3, 136)


--pista aeroporto4
local aeroporto4 = createBlip ( 217.73091, 2503.60083, 16.48438, 57 )
setBlipVisibleDistance(aeroporto4, 136)

--###########################

--pista drift1
local drift1 = createBlip ( 788.48755, -2165.43970, 1.10000, 33 )
setBlipVisibleDistance(drift1, 136)

--pista drift2
local drift2 = createBlip ( -2472.12207, 2099.12354, 319.82965, 33 )
setBlipVisibleDistance(drift2, 136)

--base01
local base01 = createBlip ( 2600.09082, -1063.35693, 69.58061, 60 )
setBlipVisibleDistance(base01, 136)



local blip = createBlip(1209.3718261719,-904.79571533203,43.023754119873, 56, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 250)
setBlipVisibleDistance(blip, 130)

 

Client.lua
Kod: lua
function hudgizle ()
 setPlayerHudComponentVisible ( "radar", false )
end
addEventHandler("onClientRender", root, hudgizle)

Diğerleri kilitli maalesef  :(
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 451
Yanıtla #3 : 12 Haziran 2017, 17:12:10
Bunu İndirisen sorun kalkar sanırsam.

indir:Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı Recovery

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
Yanıtla #4 : 12 Haziran 2017, 17:17:33
Sorun çözüldü ama bu tür scriptler fps sıkıntısı yaratıyor tavsiyem kullanmayın.
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2017, 22:54:03 Gönderen: Recovery »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 574
  • fucku
Yanıtla #5 : 12 Haziran 2017, 23:00:05
Sanırım iki tane radar scripti kullanıyorsun yuvarlakta olan siyah çember gta nın kendi radarının çemberine hiç benzemiyor.
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2017, 23:22:15 Gönderen: Shephard »

Benim takımım benim kurallarım.
 


MTASA TÜRK

Ynt: [YARDIM] Freeroam F11 Harita Sorunu
« Yanıtla #5 : 12 Haziran 2017, 23:00:05 »