[YARDIM] Grenzone F1 Kapatma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
: 25 Mayıs 2017, 15:31:17
Arkadaşlar yardım edermisniz nasıl kaptabilirim yeşil alna girince f1 kapancak çıkınca açılcak.
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2017, 20:40:55 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Grenzone F1 Kapatma
« : 25 Mayıs 2017, 15:31:17 »

Çevrimdışı ByCash

  • Admin
  • *
    • İleti: 986
Yanıtla #1 : 25 Mayıs 2017, 15:49:12
Dosyayı ve freeroam panelin client.lua dosyasını atarsan yardımcı olabilirim.
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #2 : 25 Mayıs 2017, 15:57:07
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Dosyayı ve freeroam panelin client.lua dosyasını atarsan yardımcı olabilirim.
Birde butonlara resim ekliye bilrimsn ?

Link:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

Mesaj Birleştirildi: 25 Mayıs 2017, 16:07:36
Grenzone Scprti lazımmı ?
İndir:Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2017, 16:07:36 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı Mahlukat

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 637
Yanıtla #3 : 25 Mayıs 2017, 19:26:09
greenzone.lua
Kod: lua
addEventHandler ("onResourceStart", getRootElement(), 
function()
  setTimer (moneyZoneTimerFunction, 2500, 0)
  local allGreenzones = getElementsByType ("radararea")
  for i,v in ipairs (allGreenzones) do
    local r,g,b,a = getRadarAreaColor (v)
    if (r == 0) and (g == 255) and (b == 0) and (a == 127) then
      local x,y = getElementPosition (v)
      local sx,sy = getRadarAreaSize (v)
      local col = createColCuboid (x,y, -50, sx,sy, 7500)
      setElementID (col, "greenzoneColshape")
    end
  end
end)

addEventHandler ("onColShapeHit", getRootElement(),
function(hitElement, matchingDimension)
  if (getElementType (hitElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
    toggleControl (hitElement, "fire", false)
    toggleControl (hitElement, "next_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "previous_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "sprint", false)
    toggleControl (hitElement, "aim_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "vehicle_fire", false)
    showPlayerHudComponent (hitElement, "ammo", false)
    showPlayerHudComponent (hitElement, "weapon", false)
    setElementData(hitElement, "Greenzone",true)
    triggerClientEvent (hitElement, "enableGodMode", hitElement)
  end
  if (source == moneyZoneCol) and (getElementType (hitElement) == "vehicle") then
    setElementVelocity (hitElement, 0, 0, 0)
    setElementPosition (hitElement, 2018.33, 1534.77, 12.37)
    setVehicleRotation (hitElement, 0,0,270)
    if (getVehicleOccupant (hitElement, 0)) then
      outputChatBox ("You can't enter the moneyzone with your car!", getVehicleOccupant (hitElement, 0), 255, 0, 0, false)
    end
  end
end)

addEventHandler ("onColShapeLeave", getRootElement(),
function(leaveElement, matchingDimension)
  if (getElementType (leaveElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
    toggleControl (leaveElement, "fire", true)
    toggleControl (leaveElement, "next_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "previous_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "sprint", true)
    toggleControl (leaveElement, "aim_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "vehicle_fire", true)
    showPlayerHudComponent (leaveElement, "ammo", true)
    showPlayerHudComponent (leaveElement, "weapon", true)
    setElementData(leaveElement, "Greenzone",false)
    triggerClientEvent (leaveElement, "disableGodMode", leaveElement)
  end
end)

--money zone col
moneyZoneCol = createColCuboid (1993.12, 1519.14, -100, 17.43, 54.24, 117)
--stop moneyzone col

function moneyZoneTimerFunction ()
  local allPlayersInCol = getElementsWithinColShape (moneyZoneCol, "player")
  for i,v in ipairs (allPlayersInCol) do
    givePlayerMoney (v, 5)
  end
end

-- marker bij hospital
createMarker (1607.36, 1814.24, -10, "cylinder", 24, 0, 255, 0, 190, getRootElement())
Bunuda fr_client.lua içindeki ile değiştirirsen açılmaz greenzone içindeyken
Kod: lua
function toggleFRWindow()
    if getElementData(g_Me, "Greenzone") then return end
if isWindowOpen(wndMain) then
showCursor(false)
playSound("Sesler/Fre.wav")
setPlayerHudComponentVisible( "all", true )
hideAllWindows()
colorPicker.closeSelect()
else
showCursor(true)
playSound("Sesler/Fre.wav")
setPlayerHudComponentVisible( "all", false )
showAllWindows()
end
end
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.