MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[YARDIM] Marker Animasyon

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 451
: 07 Haziran 2017, 17:20:49
Markere girince pede animasyon vermk.
 


MTASA TÜRK

[YARDIM] Marker Animasyon
« : 07 Haziran 2017, 17:20:49 »

Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 741
  • SH Gaming
Yanıtla #1 : 07 Haziran 2017, 17:24:09
Kod: lua
local myMarker = createMarker(-2596.625, 579.358, 15.626, 'cylinder', 2.0, 255, 0, 0, 150)
local myPed = createPed(56, 1, 1, 4)

function MarkerHit( hitElem, mD )
    setPedAnimation( myPed, "ped", "WOMAN_walknorm")
end
addEventHandler( "onMarkerHit", myMarker, MarkerHit )
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 451
Yanıtla #2 : 07 Haziran 2017, 17:32:12
Furkan abi markere girince kutu animasyonu yaptım fakat çıkınca marker yok oluyo fakat hala kutu alıyo
bunu nasıl stoplanmasını salarım.
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 741
  • SH Gaming
Yanıtla #3 : 07 Haziran 2017, 18:23:08
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Furkan abi markere girince kutu animasyonu yaptım fakat çıkınca marker yok oluyo fakat hala kutu alıyo
bunu nasıl stoplanmasını salarım.

Çıkınca marker yok oluyorsa nasıl işlev görücek tekrardan? görememesi gerekli.
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 451
Yanıtla #4 : 07 Haziran 2017, 18:32:17
Kodları atım.
Kod: lua
marker = createMarker (2098.55811, -1802.38220,13.55462 - 1.1, "cylinder", 1.5,44, 251, 3)	--1. marker
addEventHandler( "onMarkerHit", marker,
function( pElement )
--if getElementData(pElement, "Kutuvar") then return false end
setPedAnimation( pElement, "CARRY", "liftup", 1.0, false );
setTimer(
function( pElement, pColShape )
setPedAnimation( pElement, nil );
setPedAnimation( pElement, "CARRY", "crry_prtial", 4.1, true, true, true );
setElementData(pElement,  "Kutuvar",true)
                local fX, fY, fZ = getElementPosition( pColShape );
                local pObject = createObject( 1271, fX, fY, fZ );
exports.bone_attach:attachElementToBone( pObject, pElement, 4, 0, 0.4, - 0.6, -90, 0, 0 );
setElementData( pElement, "Job.Porter.Box", pObject );
toggleControl( pElement, "jump", false );
toggleControl( pElement, "fire", false );
--setElementVisibleTo (marker, pElement, false )
--setElementVisibleTo (baslangismarker, pElement, false)

end,
1000,
1, pElement, source );
end);