MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[YARDIM] Marker

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
: 30 Nisan 2017, 18:24:12
Arkadaşlar markerin içine girince label çıkmasını nasıl sağlarım yardım edermisiniz.
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2017, 19:38:03 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

[YARDIM] Marker
« : 30 Nisan 2017, 18:24:12 »

Çevrimiçi Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 743
  • SH Gaming
Yanıtla #1 : 30 Nisan 2017, 19:12:23
Kod: lua
local marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
local label = guiCreateLabel(70, 0, 336, 20, "TEST", false)
guiSetVisible(label,false)

function MarkerHit ( hitPlayer, matchingDimension )
    guiSetVisible(label,true)
end
addEventHandler ( "onClientMarkerHit", marker, MarkerHit )
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #2 : 30 Nisan 2017, 19:16:06
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kod: lua
local marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
local label = guiCreateLabel(70, 0, 336, 20, "TEST", false)
guiSetVisible(label,false)

function MarkerHit ( hitPlayer, matchingDimension )
    guiSetVisible(label,true)
end
addEventHandler ( "onClientMarkerHit", marker, MarkerHit )
Olmadı
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #3 : 30 Nisan 2017, 19:19:48
Kod: lua
local marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
function markerGirdi( hitElement, matchingDimension )
   if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then
          outputChatBox("Marker Girildi")
    end
end
addEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , markerGirdi)
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #4 : 30 Nisan 2017, 19:21:37
Ahmet Abi Label Dedim.
 


Çevrimiçi Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 743
  • SH Gaming
Yanıtla #5 : 30 Nisan 2017, 19:36:26
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Olmadı

Kod: lua
local posx,posy,posz = 0,0,0 -- Marker koordinatlarını ayarla.

local label = guiCreateLabel(50, 50, 336, 20, "TEST", false)
guiSetVisible(label,false)

local marker = createMarker ( posx, posy, posz, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
function markerGirdi( hitElement, matchingDimension )
   if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then
          guiSetVisible(label,true)
    end
end
addEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , markerGirdi)
Bunu dene birde, marker koordinatlarını ayarlamayı unutma.
 


MTASA TÜRK

Ynt: [Yardım] Marker
« Yanıtla #5 : 30 Nisan 2017, 19:36:26 »

Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #6 : 30 Nisan 2017, 19:38:40
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Ahmet Abi Label Dedim.
Attığım kod'ta farketmez çalışıyor sen sadece bu kod ile değiştireceksin çok istiyorsan buyur;
Kod: lua
local marker = createMarker ( x, y, z, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
local label = guiCreateLabel(x, y, w, h, "LABEL", false)
guiSetVisible(label,false)
function markerGirdi( hitElement, matchingDimension )
   if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then
          outputChatBox("Marker Girildi")
          guiSetVisible(label,true)
    end
end
addEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , markerGirdi)
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #7 : 30 Nisan 2017, 19:41:44
Kod: lua
local posx,posy,posz = 493.40005493164,-1271.60546875,15.789039611816 -- Marker koordinatlarını ayarla.
 
local label = guiCreateLabel(50, 50, 336, 20, "TEST", false)
guiSetVisible(label,false)
 
local marker = createMarker ( posx, posy, posz, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
function markerGirdi( hitElement, matchingDimension )
   if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then
          guiSetVisible(label,true)
    end
end
addEventHandler( "onClientMarkerHit", marker , markerGirdi)
mARKER hİç Gelmiyor
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #8 : 30 Nisan 2017, 19:44:31
meta.xml ve debug hatalarını at bize
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #9 : 30 Nisan 2017, 19:52:08
Meta.xml
Kod: lua
<meta>
<script src="s.lua" type="server" />
        <script src="tele.lua"/>
</meta>
Debug :http://i.hizliresim.com/vb2pYR.png






Fakat Paradoxsun Attı Kod.




 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #10 : 30 Nisan 2017, 19:53:47
Client taraflı funclar hiç bir zaman server tarafında çalışmaz bunu aklında tutmanı tavsiye ederim.
Kod: lua
<meta>
        <script src="s.lua" type="client" />
        <script src="tele.lua"/>
</meta>
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #11 : 30 Nisan 2017, 19:55:43
Tamam Olduda Fakat Bu Sefer Label Gelmiyor.

Mesaj Birleştirildi: 30 Nisan 2017, 20:01:03
Label Geliyor Markerden Çıkınca Ekranda Kalıyor Nasıl Gitmesini Sağlıcaz
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2017, 20:01:03 Gönderen: By.Angel »
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #12 : 30 Nisan 2017, 20:18:02
Kod: lua
function markerCikti( hitElement, matchingDimension )
if getElementType(hitElement) == "player" and (hitElement == localPlayer) then
  guiSetVisible(label, false)
end
end
addEventHandler( "onClientMarkerLeave", marker  , markerCikti)
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2017, 20:31:36 Gönderen: Rüzgar »
 


Çevrimiçi By.Angel

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 463
Yanıtla #13 : 30 Nisan 2017, 20:25:53
Nere Yapıştırım Bunu


Mesaj Birleştirildi: 30 Nisan 2017, 20:26:41
Ahmet Abi Tam Kod Atsan
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #14 : 30 Nisan 2017, 20:32:30
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Nere Yapıştırım Bunu


Mesaj Birleştirildi: 30 Nisan 2017, 20:26:41
Ahmet Abi Tam Kod Atsan
tamamını verdim kodun.