0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
local tablodaki_veriler = { [1] = {1562,3005.2260742188,-805.58825683594,11.08,0,0,0}, [2] = {1562,3005.2260742188, -802.77557,11.08,0,0,0},}for i,v in pairs(tablodaki_veriler) do local ID,x,y,z,rx,ry,rz = unpack(v) local obje[i] = createObject(ID,x,y,z,rx,ry,rz)end
dxSetShaderValue(shader, "gTexture", kirmizi)engineApplyShaderToWorldTexture(shader, "arka_obje",obje[1])
local obje[i] = createObject(ID,x,y,z,rx,ry,rz)
obje[i] = createObject(ID,x,y,z,rx,ry,rz)
tablodaki anahtara değer atarken local kullanamazsın. local kendisinden sonra gelen değişkeni bulunduğu yerle sınırlandırır, tabloyu sınırlandırabilirsin ancak anahtarı sınırlandıramazsın.Kodlocal obje[i] = createObject(ID,x,y,z,rx,ry,rz)yerineKodobje[i] = createObject(ID,x,y,z,rx,ry,rz)hata verdi.kullanmalısın