0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Buton Functionları.addEventHandler("onClientGUIClick",root,function() -- Tıklama Fonskiyonları if source == kapatbuton then guiSetVisible(pencere,false) showCursor(false) elseif source == buton1 then local setWeapon_M4 = 10000 triggerServerEvent("onPlayerRequestWeapon", player, giveWeapon_M4, 31, 900) -- outputChatBox("M4 VERİLDİ",0,255,0,true) guiSetVisible(pencere,false) showCursor(false) endend)
addEventHandler("onClientGUIClick",root,function() -- Tıklama Fonskiyonları if source == kapatbuton then guiSetVisible(pencere,false) showCursor(false) elseif source == buton1 then triggerServerEvent("onPlayerRequestWeapon", resourceRoot, {id=31,mermi=500,para=10000}) guiSetVisible(pencere,false) showCursor(false) endend)
--server.luaaddEvent("onPlayerRequestWeapon",true)addEventHandler("onPlayerRequestWeapon",root, function(bilgiler) local para = getPlayerMoney(client) if para >= bilgiler.para then giveWeapon(client,bilgiler.id,bilgiler.mermi,true) takePlayerMoney(client,bilgiler.para) local silahisim = getWeaponNameFromID(bilgiler.id) outputChatBox("#CC0000$"..bilgiler.para.." Ödiyerek #CC0000"..silahisim.."("..bilgiler.mermi") satın aldın.",client,255,0,0,true) endend)