16 Kasım 2018, 22:05:34

Gönderen Konu: [YARDIM] Dimension Weather  (Okunma sayısı 396 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
[YARDIM] Dimension Weather
« : 21 Mart 2017, 00:27:08 »
Merhaba, 2. dimensiona geçince ayarladığım hava durumu ve bi kaç ayarın uygulanmasını istiyorum
Şöyle bir şey denedim fakat olmuyor :P

Kodum:
Kod: Lua
  1. function zombidim()
  2.    if getElementDimension ( localPlayer,2 )  then  
  3.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  4.         setWeather ( 19 )      
  5.     else
  6.         setSkyGradient( 60, 100, 196, 136, 170, 212 )
  7.   end
  8. end
  9. addEventHandler( "onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), zombidim )
Yardımcı olabilcek varmı acaba ?
« Son Düzenleme: 23 Ocak 2018, 21:14:07 Gönderen: Narkoz »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 
Mesajı Beğenenler: Yavuzay

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

[YARDIM] Dimension Weather
« : 21 Mart 2017, 00:27:08 »

Paradox

  • Kurucu
  • *
  • İleti: 686
  • SH Gaming
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #1 : 21 Mart 2017, 00:28:43 »
2.Dimension'a nasıl geçiyor herhangi bir kod yazarak mı? Ona göre eklemelisin.
 

Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 158
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #2 : 21 Mart 2017, 00:28:49 »
Kod: Lua
  1.  if getElementDimension ( localPlayer,2 )  then  
Kod: Lua
  1. addEventHandler( "onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), zombidim )
Sadece script başlatıldığında uygulanır eğer ki oyuncu dimension 2 de ise çalışır func'lar istersen timer koyarak yapabilirsin.
« Son Düzenleme: 21 Mart 2017, 00:31:50 Gönderen: Rüzgar »
 

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #3 : 21 Mart 2017, 00:31:41 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Kod: Lua
  1.  if getElementDimension ( localPlayer,2 )  then  
Kod: Lua
  1. addEventHandler( "onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), zombidim )
Sadece script başlatıldığında uygulanır eğer ki oyuncu dimension 2 de ise çalışır func'lar istersen timer koyarak yapabilirsin.
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
2.Dimension'a nasıl geçiyor herhangi bir kod yazarak mı? Ona göre eklemelisin.
Freeroam panelden geçiliyor. O zaman orayamı eklemem lazım ? kafam karıştıda :c
« Son Düzenleme: 21 Mart 2017, 00:35:20 Gönderen: Mahlukat »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 158
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #4 : 21 Mart 2017, 00:32:16 »
Timer ile kontrol yapmasını sağlayabilirsin dimension 2 de ise oyuncu uygular en kısa yöntem olarak.
« Son Düzenleme: 21 Mart 2017, 00:37:01 Gönderen: Rüzgar »
 
Mesajı Beğenenler: Mahlukat

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #5 : 21 Mart 2017, 00:36:47 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Freeroam panel kodlarını at.
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  8.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  9.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  10.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  11.     --
  12.     closeWindow( wndSetWorld )
  13. end
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #5 : 21 Mart 2017, 00:36:47 »

Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 158
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #6 : 21 Mart 2017, 00:40:05 »
Kod: Lua
  1. int getElementDimension ( element theElement )
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.     if getElementDimension ( g_Me ) == 2  then  
  8.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  9.         setWeather ( 19 )    
  10.       end
  11.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  12.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  13.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  14.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  15.     --
  16.     closeWindow( wndSetWorld )
  17. end
« Son Düzenleme: 21 Mart 2017, 00:44:24 Gönderen: Rüzgar »
 

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #7 : 21 Mart 2017, 00:46:11 »
2. dimensondan çıkınca uygulanıyor ayarlar
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

Paradox

  • Kurucu
  • *
  • İleti: 686
  • SH Gaming
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #8 : 21 Mart 2017, 00:48:11 »
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  8.     if getElementDimension ( g_Me ) == 2  then  
  9.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  10.         setWeather ( 19 )    
  11.       end
  12.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  13.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  14.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  15.     --
  16.     closeWindow( wndSetWorld )
  17. end
 

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #9 : 21 Mart 2017, 00:51:05 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  8.     if getElementDimension ( g_Me ) == 2  then  
  9.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  10.         setWeather ( 19 )    
  11.       end
  12.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  13.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  14.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  15.     --
  16.     closeWindow( wndSetWorld )
  17. end
Yine aynı şekilde :/ 2. dimensiona girdiğinde değil de çıkınca uygulanıyor
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

CrAzZyBoY_GiRL

  • Yeni Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 41
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #10 : 21 Mart 2017, 00:52:46 »
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  8.     if leaf.dimension == 2  then  
  9.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  10.         setWeather ( 19 )    
  11.       end
  12.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  13.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  14.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  15.     --
  16.     closeWindow( wndSetWorld )
  17. end
 

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #11 : 21 Mart 2017, 01:00:31 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Kod: Lua
  1. function setWorld( leaf )
  2.     local vehicle = getPedOccupiedVehicle( g_Me )
  3.     if vehicle then
  4.         errMsg('Aracından in ve tekrar dene!')
  5.        return
  6.     end
  7.         server.setElementDimension( g_Me, leaf.dimension )
  8.     if leaf.dimension == 2  then  --1243
  9.         setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  10.         setWeather ( 19 )    
  11.       end
  12.     errMsg('Başka bir dünyaya geçtiğin zaman, diğer dünyadaki kişileri göremezsin!')
  13.     errMsg('Boyut = ' ..leaf.dimension..'')
  14.     errMsg('Şu an ' ..leaf.name..' Dünyasındasın.')
  15.     --
  16.     closeWindow( wndSetWorld )
  17. end

Herhangi bir değişiklik olmuyor ve şu hatayı veriyor;
Spoiler for Hiden:
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

Paradox

  • Kurucu
  • *
  • İleti: 686
  • SH Gaming
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #12 : 21 Mart 2017, 01:06:30 »
Kod: Lua
  1. setTimer(function()
  2.         for i,player in ipairs(getElementsByType("player")) do
  3.                 if getElementDimension(player)==2 then
  4.                 setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  5.             setWeather ( 19 )  
  6.         end
  7.     end
  8. end,1000,0)

O zaman o kodu silip, setTimer ile dene istersen birde. Herhangi bir yere yapıştır.
 
Mesajı Beğenenler: Mahlukat

Mahlukat

  • VIP
  • *
  • İleti: 368
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #13 : 21 Mart 2017, 01:16:45 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Kod: Lua
  1. setTimer(function()
  2.         for i,player in ipairs(getElementsByType("player")) do
  3.                 if getElementDimension(player)==2 then
  4.                 setSkyGradient(0,0,0,0,0,0)
  5.             setWeather ( 19 )  
  6.         end
  7.     end
  8. end,1000,0)

O zaman o kodu silip, setTimer ile dene istersen birde. Herhangi bir yere yapıştır.
Teşekkü ederim oldu :D Rüzgar da yukarda bahsetmişti Timer dan fakat tam anlamamıştım. Tekrardan teşekkürler  ::)
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 
Mesajı Beğenenler: Rüzgar, Yavuzay

Paradox

  • Kurucu
  • *
  • İleti: 686
  • SH Gaming
Ynt: [YARDIM] Dimension Weather
« Yanıtla #14 : 21 Mart 2017, 01:18:47 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Teşekkü ederim oldu :D Rüzgar da yukarda bahsetmişti Timer dan fakat tam anlamamıştım. Tekrardan teşekkürler  ::)

Rica ederim. Aynen onun fikriydi bende uyguladım.
 
Mesajı Beğenenler: Mahlukat, Rüzgar