[YARDIM] Ev Sistemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı MiSyoneR61

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 106
: 23 Mart 2019, 09:47:05
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.  Paylaştıgı Ev Sisteminde Sadece Kurucu Acmasını İstiyorum Ama Ne Yaptıysam Olmuyor  Admin Yazan Yari Console Yapıyorum  mod smod admın acıyor yardım edermısnız

Kod
if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Console' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
--elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'SuperModerator' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
--elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Moderator' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
« Son Düzenleme: 11 Nisan 2019, 07:42:27 Gönderen: Narkoz »
Azrail Noktayı Koyana Kadar Vürgüle Devam
 


MTASATURK

[YARDIM] Ev Sistemi
« : 23 Mart 2019, 09:47:05 »

Çevrimdışı Ky

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 614
Yanıtla #1 : 23 Mart 2019, 11:09:43
Oradaki SuperMod falan yazan yerlerin hepsine console yaz başındaki -- kaldır. adını değiştir at serverer dene bakalım.
 


Çevrimdışı MiSyoneR61

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 106
Yanıtla #2 : 23 Mart 2019, 11:14:04
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Oradaki SuperMod falan yazan yerlerin hepsine console yaz başındaki -- kaldır. adını değiştir at serverer dene bakalım.

Denedim Olmuyor Grupda actım acabiliyor yetkılı grubu
Azrail Noktayı Koyana Kadar Vürgüle Devam
 


Çevrimdışı Mahlukat

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 637
Yanıtla #3 : 23 Mart 2019, 14:17:49
Kod
if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Console' ) ) then
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı MiSyoneR61

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 106
Yanıtla #4 : 23 Mart 2019, 16:44:36
böyle Yapıyorum  Yetkili Ekibi Acabiliyor  Örnek Aşsagıdaki Kur Grubunu Kurdum Acldekilerde Acamıyor

Server Tarafında Olan acl

Kod
function onPlayerHouseMarkerHit( player, mrk, cursor )
  local acc = getPlayerAccount( player );
  if isGuestAccount( acc ) then
    outputChatBox( '* Ev satın almak için giriş yapmalısın!', player, 255, 51, 36 );
    setElementData( player, 'mrk_in', nil );
    setElementFrozen( player, false );
    return false;
  end;
  local tts = { [1] = true, [2] = false, [3] = false, [4] = true, [5] = false, [6] = false };
 if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Kur' ) ) then
    tts[6] = true;
  end;
  local owner = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[7];
  local accName = getAccountName( acc );
  if owner == accName then
    tts[1] = false;
    tts[2] = true;
    tts[3] = true;
    tts[4] = true;
    tts[5] = true;
  end;
  if owner ~= accName and owner ~= '' then
    tts[1] = false;
  end;
  if owner == '' then
   if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Kur' ) ) then
elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Kur' ) ) then
elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Kur' ) ) then
      tts[4] = true;
    else
      tts[4] = false;
    end;
  end;
  tts[7] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[9];
  tts[8] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[7];
  tts[9] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[6];
  triggerClientEvent( player, 'openHouseManagementWnd', root, tts, cursor );
end;

interiors tarafındaki  acl

Kod
addCommandHandler( 'sint', function( player, command, r )
  if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Kur' ) ) then
    if getElementData( player, 'admin' ) then
« Son Düzenleme: 11 Nisan 2019, 07:43:01 Gönderen: Narkoz »
Azrail Noktayı Koyana Kadar Vürgüle Devam
 


Çevrimdışı Mahlukat

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 637
Yanıtla #5 : 23 Mart 2019, 20:39:59
attığın kodlar kurma yetkisi değil
markera girince olcak işlemler
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASATURK

Ynt: [YARDIM]Ev Sistemi
« Yanıtla #5 : 23 Mart 2019, 20:39:59 »

Çevrimdışı MiSyoneR61

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 106
Yanıtla #6 : 23 Mart 2019, 20:50:55
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın. acma yetkısı hangi satırda
« Son Düzenleme: 23 Mart 2019, 21:16:39 Gönderen: MiSyoneR61 »
Azrail Noktayı Koyana Kadar Vürgüle Devam
 


Çevrimdışı #Serius

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 685
Yanıtla #7 : 24 Mart 2019, 09:24:51
Buyur;


xxcore_server, komple değiş.

Kod
local sql = { Query = executeSQLQuery };

addEventHandler( 'onResourceStart', resourceRoot, function()
  sql.Query( "CREATE TABLE IF NOT EXISTS house_data (\
    ID INTEGER, en_X REAL, en_Y REAL, en_Z REAL,\
    en_tX REAL, en_tY REAL, en_tZ REAL,\
    ex_X REAL, ex_Y REAL, ex_Z REAL,\
    ex_tX REAL, ex_tY REAL, ex_tZ REAL,\
    int INTEGER, dim INTEGER, cost INTEGER, owner TEXT, key TEXT )"
  );
  for i, v in ipairs( getElementsByType( 'player' ) ) do
    setElementData( v, 'k_len', tonumber( get( 'keyLength' ) ) );
    local acc = getPlayerAccount( v );
    if not isGuestAccount( acc ) then
      setElementData( v, 'HS_accountName', getAccountName( acc ) );
    end;
    setElementData( v, 'mrk_in', nil );
  end;
  local hr = sql.Query( "SELECT * FROM house_data" );
  for i = 1, #hr do
    createHouse( false, hr[i].ID, hr[i].owner, hr[i].key, hr[i].en_X, hr[i].en_Y, hr[i].en_Z, hr[i].en_tX, hr[i].en_tY, hr[i].en_tZ, hr[i].ex_X, hr[i].ex_Y, hr[i].ex_Z, hr[i].ex_tX, hr[i].ex_tY, hr[i].ex_tZ, hr[i].int, hr[i].dim, hr[i].cost );
  end;
end );

addEventHandler( 'onResourceStop', resourceRoot, function()
  for i, v in ipairs( getElementsByType( 'player' ) ) do
    setElementData( v, 'k_len', nil );
    setElementData( v, 'HS_accountName', nil );
  end;
end );

addEventHandler( 'onPlayerJoin', root, function()
  setElementData( source, 'k_len', tonumber( get( 'keyLength' ) ) );
end );

addEventHandler( 'onPlayerLogin', root, function( _, acc )
  setElementData( source, 'HS_accountName', getAccountName( acc ) );
end );

addEventHandler( 'onPlayerLoout', root, function( _, acc )
  setElementData( source, 'HS_accountName', nil );
end );

addCommandHandler( 'evkur',
  function( player )
   if isObjectInACLGroup("user."..getAccountName(getPlayerAccount(player)), aclGetGroup("Console")) or isObjectInACLGroup("user."..getAccountName(getPlayerAccount(player)), aclGetGroup("Admin"))  then
      if not getElementData( player, 'HP_Opened' ) then
        triggerClientEvent( player, 'HP_SetVisible', root, true );
      end;
    else
      outputChatBox( '* Bu komut için yetkin yok', player, 255, 36, 51 );
    end;
  end
);

addCommandHandler( 'sonev', function( player )
if not isGuestAccount ( getPlayerAccount( player ) ) then
x,y,z = getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimx"),getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimy"),getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimz")
if x then
setElementPosition(player,x,y,z)
outputChatBox( '* En son satın aldığınız eve ışınlandınız.', player, 255, 36, 51 );
end;
  else
    outputChatBox( '* Önce giriş yapmalısınız!', player, 255, 36, 51 );
  end;
end );

addCommandHandler( 'sonsifre', function( player )
if not isGuestAccount ( getPlayerAccount( player ) ) then
sifre = getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimsifre")
if sifre then
outputChatBox( '* En son satın aldığınız evin şifresi: #00FF00'.. sifre ..'', player, 255, 36, 51,true );
end;
  else
    outputChatBox( '* Önce giriş yapmalısınız!', player, 255, 36, 51 );
  end;
end );

addCommandHandler( 'sonsifre2', function( player )
if not isGuestAccount ( getPlayerAccount( player ) ) then
sifre = getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimchangesifre")
if sifre then
outputChatBox( '* En son değiştirdiğiniz ev şifresi: #00FF00'.. sifre ..'', player, 255, 36, 51,true );
end;
  else
    outputChatBox( '* Önce giriş yapmalısınız!', player, 255, 36, 51 );
  end;
end );

addEvent( 'onPlayerAttemptCreateHouse', true );
addEventHandler( 'onPlayerAttemptCreateHouse', root, function( rt )
serial(client)
if getAccountData(getPlayerAccount(client),"evim") and getAccountData(getPlayerAccount(client),"evim") > 9999 then
outputChatBox( '* En fazla 4 ev kurabilirsiniz!', client, 200, 0, 0 )
return
end
if getElementData(client,"cost") > getPlayerMoney(client) then
outputChatBox( '* Evi kurebilmek için en az '.. getElementData(client,"cost") ..' dolara ihtiyacınız var !', client, 200, 0, 0 )
return
end
--[[for _,v in ipairs(getAccounts()) do
if getAccountName(v) ~= getAccountName(getPlayerAccount(client)) then
if getAccountData(v,"serial") == getPlayerSerial(client) then
outputChatBox("Farklı hesap üzerinden ev kuramazsınız!",client,200,0,0,true)
return end end end]]
data = getAccountData(getPlayerAccount(client),"evim") or 0
setAccountData(getPlayerAccount(client),"evim", data + 1)
  createHouse( true, #sql.Query( "SELECT * FROM house_data" ) + 1, '', '', unpack( rt ) );
  outputChatBox( '* Yeni ev başarıyla oluşturuldu!', client, 255, 255, 0 );
end );

function serial(client)
if getAccountData(getPlayerAccount(client),"serial") then
else
setAccountData(getPlayerAccount(client),"serial",getPlayerSerial(client))
end
end

function createHouse( add, ID, owner, key, eX, eY, eZ, etX, etY, etZ, exX, exY, exZ, extX, extY, extZ, int, dim, cost )
  if add then
    sql.Query( "INSERT INTO house_data ( ID, en_X, en_Y, en_Z, en_tX, en_tY, en_tZ, ex_X, ex_Y, ex_Z, ex_tX, ex_tY, ex_tZ, int, dim, cost, owner, key ) VALUES ( "..ID..", "..eX..", "..eY..", "..eZ..", "..etX..", "..etY..", "..etZ..", "..exX..", "..exY..", "..exZ..", "..extX..", "..extY..", "..extZ..", "..int..", "..dim..", "..cost..", '', '' )" );
  end;
 
  local m_Enter = createMarker( eX, eY, eZ - 1, 'cylinder', 1.25, 0, 153, 255, 150 );
  setElementData( m_Enter, 'HS_INFO', { etX, etY, etZ, int, dim, cost, owner, key, ID } );
 
  if getElementData( m_Enter, 'HS_INFO' )[7] ~= '' then
    setMarkerColor( m_Enter, 255, 51, 36, 150 );
  end;
 
  addEventHandler( 'onMarkerHit', m_Enter, function( player )
    if getElementType( player ) == 'player' and not getPedOccupiedVehicle( player ) then
      if not getElementData( player, 'HP_Opened' ) then
        if not isGuestAccount( getPlayerAccount( player ) ) then
          setElementData( player, 'mrk_in', getElementData( source, 'HS_INFO' )[9] );
          onPlayerHouseMarkerHit( player, source, true );
          setElementFrozen( player, true );
        else
          outputChatBox( '* Ev satın almak için giriş yapmalısın!', player, 255, 51, 36 );
        end;
      end;
    end;
  end );
 
  addEventHandler( 'onMarkerLeave', m_Enter, function( player )
    if getElementType( player ) == 'player' and not getPedOccupiedVehicle( player ) then
      setElementData( player, 'mrk_in', nil );
    end;
  end );
 
  local m_Exit = createMarker( exX, exY, exZ - 1, 'cylinder', 1.25, 0, 153, 255, 150 );
  setElementData( m_Exit, 'parent', m_Enter );
  setElementInterior( m_Exit, int );
  setElementDimension( m_Exit, dim );
 
  setElementData( m_Exit, 'extX', extX );
  setElementData( m_Exit, 'extY', extY );
  setElementData( m_Exit, 'extZ', extZ );
 
  addEventHandler( 'onMarkerHit', m_Exit, function( player, dim )
    if getElementType( player ) == 'player' and dim then
      toggleAllControls( player, false );
      fadeCamera( player, false );
      setTimer( function( player, mrk )
        if getPedOccupiedVehicle( player ) then removePedFromVehicle( player ); end;
        local x, y, z = getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimx"),getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimy"),getAccountData(getPlayerAccount(player),"evimz")
        setElementPosition( player, x, y, z );
        setElementInterior( player, 0 );
        setElementDimension( player, 0 );
        toggleAllControls( player, true );
        fadeCamera( player, true );
      end, 1200, 1, player, source );
    end;
  end );
end;

function onPlayerHouseMarkerHit( player, mrk, cursor )
  local acc = getPlayerAccount( player );
  if isGuestAccount( acc ) then
    outputChatBox( '* Ev satın almak için giriş yapmalısın!', player, 255, 51, 36 );
    setElementData( player, 'mrk_in', nil );
    setElementFrozen( player, false );
    return false;
  end;
  local tts = { [1] = true, [2] = false, [3] = false, [4] = true, [5] = false, [6] = false };
  if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Admin' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
    tts[6] = true;
  end;
  local owner = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[7];
  local accName = getAccountName( acc );
  if owner == accName then
    tts[1] = false;
    tts[2] = true;
    tts[3] = true;
    tts[4] = true;
    tts[5] = true;
  end;
  if owner ~= accName and owner ~= '' then
    tts[1] = false;
  end;
  if owner == '' then
    if isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Admin' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'SuperModerator' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
elseif isObjectInACLGroup( 'user.'..getAccountName( acc ), aclGetGroup( 'Moderator' ) ) or hasObjectPermissionTo( player, 'function.banPlayer', false ) then
      tts[4] = true;
    else
      tts[4] = false;
    end;
  end;
  tts[7] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[9];
  tts[8] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[7];
  tts[9] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[6];
  triggerClientEvent( player, 'openHouseManagementWnd', root, tts, cursor );
end;

addEvent( 'HOUSE_Buy', true );
addEventHandler( 'HOUSE_Buy', root, function( cost, key )
  local accName = getAccountName( getPlayerAccount( client ) );
  local houseCounter = 0;
  for i, v in ipairs( getElementsByType( 'marker', getResourceRootElement() ) ) do
    if getElementData( v, 'HS_INFO' ) then
      local owner = getElementData( v, 'HS_INFO' )[7];
      if owner == accName then
        houseCounter = houseCounter + 1;
      end;
    end;
  end;
  for _,v in ipairs(getAccounts()) do
if getAccountName(v) ~= getAccountName(getPlayerAccount(client)) then
if getAccountData(v,"serial") == getPlayerSerial(client) then
outputChatBox("Farklı hesap üzerinden ev satın alamazsınız!",client,200,0,0,true)
setElementFrozen( client, false)
return false;
end;
end;
end;
  if houseCounter >= tonumber( get( 'playerHouseCounter' ) ) then
    outputChatBox( '*#FF3324En fazla#00FF00 '..get( 'playerHouseCounter' )..' #FF3324adet ev satın alabilirsin#00FF00!', client, 255, 51, 36, true );
    setElementFrozen( client, false );
    return false;
  end;
  if getPlayerMoney( client ) >= tonumber( cost ) then
    outputChatBox( '* Evin şifresi: #00FF00'..key, client, 255, 51, 36, true );
    outputChatBox( '* Tebrikler! Yeni bir ev sahibi oldun!', client, 255, 255, 0 );
outputChatBox( '* #00FF00/sonev #FF3324yazarak son satın aldığınız eve gidebilirsiniz', client, 255, 255, 0, true );
outputChatBox( '* #00FF00/sonsifre #FF3324yazarak son satın aldığınız evin şifresini görebilirsiniz', client, 255, 255, 0, true );
    sql.Query( "UPDATE house_data SET owner = '"..accName.."', key = '"..key.."' WHERE ID = ?", getElementData( client, 'mrk_in' ) );
    takePlayerMoney( client, cost );
x,y,z = getElementPosition(client);
setAccountData(getPlayerAccount(client),"evimx",x);
setAccountData(getPlayerAccount(client),"evimy",y);
setAccountData(getPlayerAccount(client),"evimz",z);
setAccountData(getPlayerAccount(client),"evimsifre",key);
    local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
    local t = {};
    for i = 1, 6 do
      t[i] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[i];
    end;
    t[7] = accName;
    t[8] = key;
    t[9] = getElementData( client, 'mrk_in' );
    setElementData( mrk, 'HS_INFO', { t[1], t[2], t[3], t[4], t[5], t[6], t[7], t[8], t[9] } );
    setMarkerColor( mrk, 255, 51, 36, 150 );
    setTimer( onPlayerHouseMarkerHit, 50, 1, client, mrk, true );
  else
    outputChatBox( '* Ev satın almak için yeterli paran yok!', client, 255, 51, 36 );
    onPlayerHouseMarkerHit( client, getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) ), true );
  end;
end );

addEvent( 'HOUSE_Sell', true );
addEventHandler( 'HOUSE_Sell', root, function()
  sql.Query( "UPDATE house_data SET owner = '', key = '' WHERE ID = ?", getElementData( client, 'mrk_in' ) );
    local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
    givePlayerMoney( client, getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[6] / 2 );
    local t = {};
    for i = 1, 6 do
      t[i] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[i];
    end;
    t[7] = '';
    t[8] = '';
    t[9] = getElementData( client, 'mrk_in' );
    setElementData( mrk, 'HS_INFO', { t[1], t[2], t[3], t[4], t[5], t[6], t[7], t[8], t[9] } );
    setMarkerColor( mrk, 0, 153, 255, 150 );
    setTimer( onPlayerHouseMarkerHit, 50, 1, client, mrk, false );
  end
);

addEvent( 'HOUSE_Enter', true );
addEventHandler( 'HOUSE_Enter', root, function()
  setElementFrozen( client, false );
  local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  local t = {};
  for i = 1, 5 do
    t[i] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[i];
  end;
  fadeCamera( client, false );
  toggleAllControls( client, false );
  setTimer( function( player, t )
    if getPedOccupiedVehicle( player ) then removePedFromVehicle( player ); end;
    setElementInterior( player, t[4], t[1], t[2], t[3] );
    setElementDimension( player, t[5] );
    toggleAllControls( player, true );
    fadeCamera( player, true );
    setElementData( player, 'mrk_in', nil )
  end, 1200, 1, client, t );
end );

addEvent( 'HOUSE_ChangeKey', true );
addEventHandler( 'HOUSE_ChangeKey', root, function( newKey )
  local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  sql.Query( "UPDATE house_data SET key = '"..newKey.."' WHERE ID = ?", getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  local t = {};
  for i = 1, 6 do
    t[i] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[i];
  end;
  t[7] = getAccountName( getPlayerAccount( client ) );
  t[8] = newKey;
  t[9] = getElementData( client, 'mrk_in' );
  setElementData( mrk, 'HS_INFO', { t[1], t[2], t[3], t[4], t[5], t[6], t[7], t[8], t[9] } );
  setAccountData(getPlayerAccount(client),"evimchangesifre",newKey);
end );

addEvent( 'HOUSE_ChangeOwner', true );
addEventHandler( 'HOUSE_ChangeOwner', root, function( name )
  local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  local accName = (name);
  sql.Query( "UPDATE house_data SET owner = '"..accName.."' WHERE ID = ?", getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  local res = sql.Query( "SELECT key, owner FROM house_data WHERE ID = ?", getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  local t = {};
  for i = 1, 6 do
    t[i] = getElementData( mrk, 'HS_INFO' )[i];
  end;
  t[7] = res[1].owner;
  t[8] = res[1].key;
  t[9] = getElementData( client, 'mrk_in' );
  setElementData( mrk, 'HS_INFO', { t[1], t[2], t[3], t[4], t[5], t[6], t[7], t[8], t[9] } );
  setTimer( onPlayerHouseMarkerHit, 50, 1, client, mrk, false );
  outputChatBox( '* #FFFF00'..getPlayerName( client )..'#00FF00 sana evini verdi!', name, 0, 255, 0, true );
end );

addEvent( 'HOUSE_Destroy', true );
addEventHandler( 'HOUSE_Destroy', root, function()
  local mrk = getHouseByID( getElementData( client, 'mrk_in' ) );
  for ii, v in ipairs( getElementsByType( 'marker', getResourceRootElement() ) ) do
    if getElementData( v, 'parent' ) == mrk then
      destroyElement( v );
    end;
  end;
  local hr = sql.Query( "SELECT * FROM house_data" );
  for i = getElementData( source, 'mrk_in' ), #hr do
    if getHouseByID( i ) ~= mrk then
      sql.Query( "UPDATE house_data SET ID = "..( i - 1 ).." WHERE ID = ?", i );
      local res = sql.Query( "SELECT owner, key FROM house_data WHERE ID = ?", i - 1 );
      local nextMrk = getHouseByID( i );
      local t = {};
      for i = 1, 6 do
        t[i] = getElementData( nextMrk, 'HS_INFO' )[i];
      end;
      t[7] = res[1].owner;
      t[8] = res[1].key;
      t[9] = i - 1;
      setElementData( nextMrk, 'HS_INFO', { t[1], t[2], t[3], t[4], t[5], t[6], t[7], t[8], t[9] } );
      local player = getPlayerByHouseID( i - 1 );
      setElementData( player, 'mrk_in', i - 1 );
    else
      sql.Query( "DELETE FROM house_data WHERE ID = ?", i );
      destroyElement( mrk );
    end;
  end;
  outputChatBox( '* Ev #'..getElementData( source, 'mrk_in' )..' silindi!', source, 255, 255, 0 );
  setElementFrozen( source, false );
  setElementData( source, 'mrk_in', nil );
end );

function getHouseByID( id )
  for i, v in ipairs( getElementsByType( 'marker', getResourceRootElement() ) ) do
    if getElementData( v, 'HS_INFO' ) and getElementData( v, 'HS_INFO' )[9] == id then
      return v;
    end;
  end;
  return false;
end;

function getPlayerByHouseID( id )
  for i, v in ipairs( getElementsByType( 'player' ) ) do
    if getElementData( v, 'mrk_in' ) == id then
      return v;
    end;
  end;
  return false;
end;

addEvent( 'setFrozen', true );
addEventHandler( 'setFrozen', root, function( state )
  setElementFrozen( client, state );
end );

addEventHandler( 'onPlayerWasted', root, function()
  if getElementData( source, 'mrk_in' ) then
    setElementData( source, 'mrk_in', nil );
    setElementFrozen( source, false );
  end;
end );

function login()
data = getAccountData(getPlayerAccount(source),"evim")
data2 = getAccountData(getPlayerAccount(source),"evsil")
if data and not data2 then
givePlayerMoney(source,200000)
setAccountData(getPlayerAccount(source),"evim",0)
setAccountData(getPlayerAccount(source),"evsil",true)
end
end
addEventHandler("onPlayerLogin",root,login)