[YARDIM] Freeroam Panel

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nameless

  • Serhat Üner
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 75
  • Hunter Gaming | Kurucu & Yönetici
: 18 Kasım 2018, 00:05:36
1- WARNING: [gameplay]/freeroam/fr_server.lua:251: Bad usage @ 'addEventHandler' ['onPlayerStealthKill' with this function is already handled]
Kod: lua
function setMySkin(skinid)
if isPedDead(source) then
local x, y, z = getElementPosition(source)
if isPedTerminated(source) then
x = 0
y = 0
z = 3
end
local r = getPedRotation(source)
local interior = getElementInterior(source)
spawnPlayer(source, x, y, z, r, skinid)
setElementInterior(source, interior)
setCameraInterior(source, interior)
else
setElementModel(source, skinid)
setElementHealth(source, 100)
end
setCameraTarget(source, source)
setCameraInterior(source, getElementInterior(source))
end

function spawnMe(x, y, z)
if not x then
x, y, z = getElementPosition(source)
end
if isPedTerminated(source) then
repeat until spawnPlayer(source, x, y, z, 0, math.random(9, 288))
else
spawnPlayer(source, x, y, z, 0, getPedSkin(source))
end

if ( getOption('weapons.kniferestrictions') ) then
addEventHandler ( "onPlayerStealthKill", client, knifeCancelEvent )  -Hatalı satır
setTimer ( removeKnifeRestrictions, 5000, 1, client )
end

setCameraTarget(source, source)
setCameraInterior(source, getElementInterior(source))
end


2- WARNING: [gameplay]/freeroam/fr_server.lua:624: Bad argument @ 'destroyElement' [Expected element at argument 1]
Kod: lua
function arac_yok_etme()
toggleVehicleRespawn(source, false)
setTimer(destroyElement, 5000, 1, source)  --Hatalı satır
end
addEventHandler ("onVehicleExplode", getResourceRootElement(getThisResource()), arac_yok_etme)

2.'si araç silme fakat niye hata verdiğini anlayamadım yardımcı olur musunuz?
« Son Düzenleme: 05 Aralık 2018, 15:04:38 Gönderen: Narkoz »
 


MTASATURK

[YARDIM] Freeroam Panel
« : 18 Kasım 2018, 00:05:36 »