0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
--// Tuş Engelleme //-- addEventHandler("onClientKey", root, function(buton, atak) -- >for i,v in pairs(butonlar) do local veri,tus = unpack(v) if tus[buton] and getElementData(localPlayer, veri) then cancelEvent() endendend)
butons = { {"gorev_datası", -- görevin datası { ["F1"] = true, -- iptal edilcek tuş ["F2"] = true, ["F3"] = true, ["F4"] = true, ["F5"] = true, ["F6"] = true, ["F7"] = true, ["F8"] = true, ["F9"] = true, ["F10"] = true, ["F11"] = true, } }, }addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise cancelEvent() -- iptal et end end end)