MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


dxDrawText animasyonunu değiştirme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #TalhaTugsat

  • Scripter/Mapper
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
  • Tornado Gaming Freeroam
: 18 Mayıs 2019, 03:23:50
Mahlukat Bey sizin serverinizdeki scoreboardda Ateş Gaming yazısı çıkarken random yapıp öyle yazıyı çıkartıyor bu animasyonu nasıl yaptınız ben bulamadımda şimdiden teşekkür ederim (resim koyacaktım ama bulamadım k.bakmayın)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


MTASA TÜRK

dxDrawText animasyonunu değiştirme
« : 18 Mayıs 2019, 03:23:50 »

Çevrimdışı ertrldtcu

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 485
Yanıtla #1 : 18 Mayıs 2019, 11:50:15
Bulamazsın çünkü internette yok
Script yazmak için kod bilmek yetmez
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 509
Yanıtla #2 : 18 Mayıs 2019, 12:17:49
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bulamazsın çünkü internette yok


Vurdu gol oldu :D
 


Çevrimdışı Ky

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 222
Yanıtla #3 : 18 Mayıs 2019, 15:59:07
Kodlar alıntıdır al sana yardımcı olur bu kodlar.
Kod
screenX,screenY = guiGetScreenSize() 
x = 0
konum = 1
 
r,g,b = 155,155,155
 
rainbow = 0
 
local messagesList = {
        "❤ En iyi Aile Ortamına Hoşgeldiniz ❤",
    "❤ Sunucumuzda Ailevi Küfür Ve Şahsi Küfür Yasaktır ❤",
        "❤ İyi Oyunlar Ve İyi Roller Dileriz En İyi Aile Ortamına Hoşgeldin ❤"
}
local currentMessage = 0
 
function rainboww()
                if rainbow == 0 then
                        if r < 250  then
                                r = r + 3
                                if r > 255 then
                                        r = 250
                                end
                        else
                                rainbow = 1
                        end
                end
                if rainbow == 1 then
                        if g < 250 then
                                g = g + 3
                        else
                                rainbow = 2
                        end
                elseif rainbow == 2 then
                        if b < 255 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                                r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                b = b + 3
                                if b > 255 then
                                        b = 255
                                end
                        else
                                rainbow = 3
                        end
                elseif rainbow == 3 then
                        if g > 0 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                        r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                if g < 3 then
                                        g = g - 1
                                else
                                        g = g - 3
                                end
                                if g < 0 then
                                        g = 0
                                end
                        else
                                rainbow = 4
                        end
                elseif rainbow == 4 then
                        if b > 0 then
                                if b < 3 then
                                        b = b - 1
                                else
                                        b = b - 3
                                end
                                if b < 0 then
                                        b = 0
                                end
                        else
                                b = 0
                                rainbow = 0
                        end
                end
        length = dxGetTextWidth(messagesList[currentMessage + 1],1.5,"default-bold")
        height = dxGetFontHeight(1.5,"default-bold")
          --      if konum == 1 then
            --            if x > sX - length then
              --                  konum = 0
                --        else
                  --              x = x + 1
                    --    end
                --else
                  --      if x < 0 then
                    --            konum = 1
                      --          x = x + 1
                              --  updateMessage()
                       -- else
                         --       x = x - 1
                        --end
                --end
    dxDrawText(messagesList[currentMessage + 1],10,screenY - 50,10,10,tocolor(r,g,b,255),1,"default-bold","left","top")       
end
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),rainboww)
 
function updateMessage()
        if (currentMessage == 2) then
                currentMessage = 0
        else
                currentMessage = currentMessage + 1
        end
end
 


Çevrimdışı By.Secret

  • Kendi Halinde Bir Coder :)
  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 144
  • C#
Yanıtla #4 : 18 Mayıs 2019, 16:05:59
dutçunun kayan yazı kodları değilmi bu mahlukatın yazısı ile alakası yok
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kodlar alıntıdır al sana yardımcı olur bu kodlar.
Kod
screenX,screenY = guiGetScreenSize() 
x = 0
konum = 1
 
r,g,b = 155,155,155
 
rainbow = 0
 
local messagesList = {
        "❤ En iyi Aile Ortamına Hoşgeldiniz ❤",
    "❤ Sunucumuzda Ailevi Küfür Ve Şahsi Küfür Yasaktır ❤",
        "❤ İyi Oyunlar Ve İyi Roller Dileriz En İyi Aile Ortamına Hoşgeldin ❤"
}
local currentMessage = 0
 
function rainboww()
                if rainbow == 0 then
                        if r < 250  then
                                r = r + 3
                                if r > 255 then
                                        r = 250
                                end
                        else
                                rainbow = 1
                        end
                end
                if rainbow == 1 then
                        if g < 250 then
                                g = g + 3
                        else
                                rainbow = 2
                        end
                elseif rainbow == 2 then
                        if b < 255 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                                r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                b = b + 3
                                if b > 255 then
                                        b = 255
                                end
                        else
                                rainbow = 3
                        end
                elseif rainbow == 3 then
                        if g > 0 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                        r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                if g < 3 then
                                        g = g - 1
                                else
                                        g = g - 3
                                end
                                if g < 0 then
                                        g = 0
                                end
                        else
                                rainbow = 4
                        end
                elseif rainbow == 4 then
                        if b > 0 then
                                if b < 3 then
                                        b = b - 1
                                else
                                        b = b - 3
                                end
                                if b < 0 then
                                        b = 0
                                end
                        else
                                b = 0
                                rainbow = 0
                        end
                end
        length = dxGetTextWidth(messagesList[currentMessage + 1],1.5,"default-bold")
        height = dxGetFontHeight(1.5,"default-bold")
          --      if konum == 1 then
            --            if x > sX - length then
              --                  konum = 0
                --        else
                  --              x = x + 1
                    --    end
                --else
                  --      if x < 0 then
                    --            konum = 1
                      --          x = x + 1
                              --  updateMessage()
                       -- else
                         --       x = x - 1
                        --end
                --end
    dxDrawText(messagesList[currentMessage + 1],10,screenY - 50,10,10,tocolor(r,g,b,255),1,"default-bold","left","top")       
end
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),rainboww)
 
function updateMessage()
        if (currentMessage == 2) then
                currentMessage = 0
        else
                currentMessage = currentMessage + 1
        end
end
 


Çevrimdışı Ky

  • Bilgin Üye
  • *
    • İleti: 222
Yanıtla #5 : 18 Mayıs 2019, 16:32:03
Kardeşim buda dx ile yazılmış bundada yazı raibow şeklinde renk değiştiriyor adamın işine yarar nasıl alakası bile yok diyebiliyorsun anlamadım ?
 
Mesajı Beğenenler: #TalhaTugsat


MTASA TÜRK

Ynt: dxDrawText animasyonunu değiştirme
« Yanıtla #5 : 18 Mayıs 2019, 16:32:03 »

Çevrimdışı #TalhaTugsat

  • Scripter/Mapper
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
  • Tornado Gaming Freeroam
Yanıtla #6 : 18 Mayıs 2019, 16:50:56
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Kardeşim buda dx ile yazılmış bundada yazı raibow şeklinde renk değiştiriyor adamın işine yarar nasıl alakası bile yok diyebiliyorsun anlamadım ?
Teşekkürler Ky ama pek işime yarayacağını zannetmem Secret benim orda anlatmak istediğim o değildi o yazının animasyonunu nasıl değişebilirmdi panelin görüntüsü bu yazı sadece yanıp sönüyor
Spoiler for Hiden:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı ertrldtcu

  • Deneyimli Üye
  • *
    • İleti: 485
Yanıtla #7 : 18 Mayıs 2019, 17:05:45
Bunu istiyo adam işte hadi kodlayın
Script yazmak için kod bilmek yetmez
 


Çevrimdışı #TalhaTugsat

  • Scripter/Mapper
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
  • Tornado Gaming Freeroam
Yanıtla #8 : 18 Mayıs 2019, 17:10:13
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Bunu istiyo adam işte hadi kodlayın

Allah Senden Razı Olsun  :)
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı By.Angel

  • Uzman Üye
  • *
    • İleti: 509
Yanıtla #9 : 18 Mayıs 2019, 19:12:37

OLMADI AMA YİNEDE Bİ BAK F2 BASINCA GELİR

Client
Kod
        

-- OLDUMU BİLMEM asd:asd:sa --
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local harfler = {"c","C","c"," ","Y","A","T","M","A","Z"," ","G","A","M","İ","N","G"," ","c","C","c"}
local logo_yazi = ""
local anim_durum = getTickCount()
local anim_durum = 0
local logo_durum = false
local string_miktari = 20

addEventHandler("onClientRender",root,function()
if yazi_durum == true then
if #logo_yazi <= string_miktari and not logo_durum then
if anim_durum+200 <= getTickCount() then
anim_durum = getTickCount()
logo_yazi = logo_yazi..harfler[#logo_yazi+1]
end
else
logo_durum = true
if anim_durum+800 <= getTickCount() then
anim_durum = getTickCount()
logo_yazi = ""
logo_durum = false
end
end
dxDrawBorderedText(logo_yazi, (sx - 654) / 2, (sy - 93) / 8.2, ((sx - 654) / 2) + 654, ( (sy - 93) / 2) + 93, tocolor(r,g,b,255), 3.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)
end
end)


bindKey("f2","down",function()
if not yazi_durum == true then
logo_durum = true
yazi_durum = true
anim_durum = 1
outputChatBox("Anim yazı aktif.",0,255,0)
else
logo_durum = false
yazi_durum = false
anim_durum = 0
outputChatBox("Anim yazı deaktif.",255,0,0)
end
end)

function dxDrawBorderedText( text, x, y, w, h, color, scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI, colorCoded )
dxDrawText ( text, x - 1, y - 1, w - 1, h - 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x + 1, y - 1, w + 1, h - 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded)
dxDrawText ( text, x - 1, y + 1, w - 1, h + 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x + 1, y + 1, w + 1, h + 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x, y, w, h, color, scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI, colorCoded )
end

r,g,b = 155,155,155
rainbow = 0
function rainboww()
                if rainbow == 0 then
                        if r < 250  then
                                r = r + 3
                                if r > 255 then
                                        r = 250
                                end
                        else
                                rainbow = 1
                        end
                end
                if rainbow == 1 then
                        if g < 250 then
                                g = g + 3
                        else
                                rainbow = 2
                        end
                elseif rainbow == 2 then
                        if b < 255 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                                r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                b = b + 3
                                if b > 255 then
                                        b = 255
                                end
                        else
                                rainbow = 3
                        end
                elseif rainbow == 3 then
                        if g > 0 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                        r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                if g < 3 then
                                        g = g - 1
                                else
                                        g = g - 3
                                end
                                if g < 0 then
                                        g = 0
                                end
                        else
                                rainbow = 4
                        end
                elseif rainbow == 4 then
                        if b > 0 then
                                if b < 3 then
                                        b = b - 1
                                else
                                        b = b - 3
                                end
                                if b < 0 then
                                        b = 0
                                end
                        else
                                b = 0
                                rainbow = 0
                        end
                end
end
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),rainboww)
 


Çevrimdışı #TalhaTugsat

  • Scripter/Mapper
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
  • Tornado Gaming Freeroam
Yanıtla #10 : 19 Mayıs 2019, 01:03:05
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
OLMADI AMA YİNEDE Bİ BAK F2 BASINCA GELİR

Client
Kod
        

-- OLDUMU BİLMEM asd:asd:sa --
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local harfler = {"c","C","c"," ","Y","A","T","M","A","Z"," ","G","A","M","İ","N","G"," ","c","C","c"}
local logo_yazi = ""
local anim_durum = getTickCount()
local anim_durum = 0
local logo_durum = false
local string_miktari = 20

addEventHandler("onClientRender",root,function()
if yazi_durum == true then
if #logo_yazi <= string_miktari and not logo_durum then
if anim_durum+200 <= getTickCount() then
anim_durum = getTickCount()
logo_yazi = logo_yazi..harfler[#logo_yazi+1]
end
else
logo_durum = true
if anim_durum+800 <= getTickCount() then
anim_durum = getTickCount()
logo_yazi = ""
logo_durum = false
end
end
dxDrawBorderedText(logo_yazi, (sx - 654) / 2, (sy - 93) / 8.2, ((sx - 654) / 2) + 654, ( (sy - 93) / 2) + 93, tocolor(r,g,b,255), 3.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)
end
end)


bindKey("f2","down",function()
if not yazi_durum == true then
logo_durum = true
yazi_durum = true
anim_durum = 1
outputChatBox("Anim yazı aktif.",0,255,0)
else
logo_durum = false
yazi_durum = false
anim_durum = 0
outputChatBox("Anim yazı deaktif.",255,0,0)
end
end)

function dxDrawBorderedText( text, x, y, w, h, color, scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI, colorCoded )
dxDrawText ( text, x - 1, y - 1, w - 1, h - 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x + 1, y - 1, w + 1, h - 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded)
dxDrawText ( text, x - 1, y + 1, w - 1, h + 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x + 1, y + 1, w + 1, h + 1, tocolor ( 0, 0, 0, 100 ), scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI , colorCoded )
dxDrawText ( text, x, y, w, h, color, scale, font, alignX, alignY, clip, wordBreak, postGUI, colorCoded )
end

r,g,b = 155,155,155
rainbow = 0
function rainboww()
                if rainbow == 0 then
                        if r < 250  then
                                r = r + 3
                                if r > 255 then
                                        r = 250
                                end
                        else
                                rainbow = 1
                        end
                end
                if rainbow == 1 then
                        if g < 250 then
                                g = g + 3
                        else
                                rainbow = 2
                        end
                elseif rainbow == 2 then
                        if b < 255 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                                r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                b = b + 3
                                if b > 255 then
                                        b = 255
                                end
                        else
                                rainbow = 3
                        end
                elseif rainbow == 3 then
                        if g > 0 then
                                if r > 0 then
                                        if r < 3 then
                                        r = r - 1
                                        else
                                                r = r - 3
                                        end
                                else
                                        r = 0
                                end
                                if g < 3 then
                                        g = g - 1
                                else
                                        g = g - 3
                                end
                                if g < 0 then
                                        g = 0
                                end
                        else
                                rainbow = 4
                        end
                elseif rainbow == 4 then
                        if b > 0 then
                                if b < 3 then
                                        b = b - 1
                                else
                                        b = b - 3
                                end
                                if b < 0 then
                                        b = 0
                                end
                        else
                                b = 0
                                rainbow = 0
                        end
                end
end
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),rainboww)
olmuş ama sıkıntı şurda tuşu bıraktığında kaybolmuyor ve random yapmıyor :D (random biraz fazla ağır gelir ama olsun  :) )

Mesaj Birleştirildi: 19 Mayıs 2019, 15:05:45
Gençler herkesin eline koluna sağlık özellikle DogukanUCAN abimizin onun sayesinde tamamladım resim:
Spoiler for Hiden:
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 19 Mayıs 2019, 15:05:45 Gönderen: #TalhaTugsat »
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.