0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
butons = { {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası { ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş ["F3"] = true, ["F4"] = true, } }, }addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise cancelEvent() -- iptal et end end end)
Görevin datasının dogru oldugundan emin ol. Çalışmasını önleyebilecek tek satır orası.
ByCash = {gorevdata_ = "Gorevde", --[[Göreve girince verilecek data. (Bilmiyorsanız dokunmayın.)Göreve girince açılmamasını istediğiniz panellere eklenecek data.Örnek: if getElementData(getLocalPlayer(), "Gorevde") then return false endBu kodu açılmamasını istediğiniz scriptin açma kapatma fonksiyonuna yapıştırınız.]]
{"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
{"Gorevde", -- görevin datası
Kod{"ByCash.gorevdata_", -- görevin datasıBu kısmı alttaki ile değiştirKod{"Gorevde", -- görevin datası