MTASA TÜRK
Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu


[YARDIM] Grenzone Hatası

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
: 13 Haziran 2017, 15:11:16
Arkadaşlar alttaki resimdeki gibi durmadan greenzoneden çıkıp girdiğimizde yazı çıkıyor bunu nasıl kapatailiriz şimdiden teşekkğürler.

Kullandığım Greenzone: Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 21:02:19 Gönderen: Narkoz »
 


MTASA TÜRK

[YARDIM] Grenzone Hatası
« : 13 Haziran 2017, 15:11:16 »

Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 571
  • fucku
Yanıtla #1 : 13 Haziran 2017, 15:25:50
Buyur;
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:03:38 Gönderen: Shephard »

Benim takımım benim kurallarım.
 


Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
Yanıtla #2 : 13 Haziran 2017, 15:53:09
yazı yine çıkıyo  ama
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:00:57 Gönderen: RaySyBoy »
 


Çevrimdışı shephard^

  • newbie
  • Grafiker
  • *
    • İleti: 571
  • fucku
Yanıtla #3 : 13 Haziran 2017, 16:04:27
Düzelttim şimdi dener misin yukarıdaki dosyayı.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:20:02 Gönderen: Shephard »

Benim takımım benim kurallarım.
 


Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
Yanıtla #4 : 13 Haziran 2017, 16:28:12
greenzoneden çıkınca çıkmıyor yazı ama girerken çıkıyor malesef
 


Çevrimdışı Paradox

  • Kurucu
  • *
    • İleti: 743
  • SH Gaming
Yanıtla #5 : 13 Haziran 2017, 20:10:26
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
greenzoneden çıkınca çıkmıyor yazı ama girerken çıkıyor malesef

Resimde attığın yazıların çıkmaması gerekiyor çünkü pasif durumda o yazılar.
 


MTASA TÜRK

Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2017, 20:10:26 »

Çevrimdışı Recovery

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
Yanıtla #6 : 13 Haziran 2017, 21:17:15
Denermisin

Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
 


Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
Yanıtla #7 : 13 Haziran 2017, 23:48:41
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2017, 01:02:38 Gönderen: RaySyBoy »
 


Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
Yanıtla #8 : 21 Haziran 2017, 01:00:04
Malesef Yazı Tekrardan Çıkıyor.
 


Çevrimdışı DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 153
  • Batmaz Gaming
Yanıtla #9 : 21 Haziran 2017, 11:33:48
Linki görebilmek için Kayıt olun yada Giriş yapın.

NOT: Scripti attıktan sonra Greenzone'ye restart ver
 


Çevrimdışı RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 97
Yanıtla #10 : 21 Haziran 2017, 23:54:56
kardeşim çıkınca çıkmıyor ama girerken You Left The Greenzone diyor.
 


Çevrimdışı Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
    • İleti: 158
Yanıtla #11 : 21 Haziran 2017, 23:56:45
Al bakalım.
Kod: lua
addEventHandler ("onResourceStart", getRootElement(), 
function()
  setTimer (moneyZoneTimerFunction, 2500, 0)
  local allGreenzones = getElementsByType ("radararea")
  for i,v in ipairs (allGreenzones) do
    local r,g,b,a = getRadarAreaColor (v)
    if (r == 0) and (g == 255) and (b == 0) and (a == 127) then
      local x,y = getElementPosition (v)
      local sx,sy = getRadarAreaSize (v)
      local col = createColCuboid (x,y, -50, sx,sy, 7500)
      setElementID (col, "greenzoneColshape")
    end
  end
end)

addEventHandler ("onColShapeHit", getRootElement(),
function(hitElement, matchingDimension)
  if (getElementType (hitElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
  --  outputChatBox ("You entered the greenzone", hitElement, 255, 0, 0, false)
    toggleControl (hitElement, "fire", false)
    toggleControl (hitElement, "next_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "previous_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "sprint", false)
    toggleControl (hitElement, "aim_weapon", false)
    toggleControl (hitElement, "vehicle_fire", false)
    showPlayerHudComponent (hitElement, "ammo", false)
    showPlayerHudComponent (hitElement, "weapon", false)
    triggerClientEvent (hitElement, "enableGodMode", hitElement)
  end
  if (source == moneyZoneCol) and (getElementType (hitElement) == "vehicle") then
    setElementVelocity (hitElement, 0, 0, 0)
    setElementPosition (hitElement, 2018.33, 1534.77, 12.37)
    setVehicleRotation (hitElement, 0,0,270)
    if (getVehicleOccupant (hitElement, 0)) then
 --     outputChatBox ("You can't enter the moneyzone with your car!", getVehicleOccupant (hitElement, 0), 255, 0, 0, false)
    end
  end
end)

addEventHandler ("onColShapeLeave", getRootElement(),
function(leaveElement, matchingDimension)
  if (getElementType (leaveElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
   -- outputChatBox ("You left the greenzone", leaveElement, 255, 0, 0, false)
    toggleControl (leaveElement, "fire", true)
    toggleControl (leaveElement, "next_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "previous_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "sprint", true)
    toggleControl (leaveElement, "aim_weapon", true)
    toggleControl (leaveElement, "vehicle_fire", true)
    showPlayerHudComponent (leaveElement, "ammo", true)
    showPlayerHudComponent (leaveElement, "weapon", true)
    triggerClientEvent (leaveElement, "disableGodMode", leaveElement)
  end
end)

--money zone col
moneyZoneCol = createColCuboid (1993.12, 1519.14, -100, 17.43, 54.24, 117)
--stop moneyzone col

function moneyZoneTimerFunction ()
  local allPlayersInCol = getElementsWithinColShape (moneyZoneCol, "player")
  for i,v in ipairs (allPlayersInCol) do
    givePlayerMoney (v, 5)
  end
end

-- marker bij hospital
createMarker (1607.36, 1814.24, -10, "cylinder", 24, 0, 255, 0, 190, getRootElement())
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2017, 23:58:24 Gönderen: Rüzgar »