18 Kasım 2018, 09:49:45

Gönderen Konu: [YARDIM] Grenzone Hatası  (Okunma sayısı 280 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
[YARDIM] Grenzone Hatası
« : 13 Haziran 2017, 15:11:16 »
Arkadaşlar alttaki resimdeki gibi durmadan greenzoneden çıkıp girdiğimizde yazı çıkıyor bunu nasıl kapatailiriz şimdiden teşekkğürler.

Kullandığım Greenzone: Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın

« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 21:02:19 Gönderen: Narkoz »
 

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

[YARDIM] Grenzone Hatası
« : 13 Haziran 2017, 15:11:16 »

shephard^

  • kid dont take drugs
  • Grafiker
  • *
  • İleti: 527
  • 1337
Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #1 : 13 Haziran 2017, 15:25:50 »
Buyur;
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:03:38 Gönderen: Shephard »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın | Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın | Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #2 : 13 Haziran 2017, 15:53:09 »
yazı yine çıkıyo  ama
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:00:57 Gönderen: RaySyBoy »
 

shephard^

  • kid dont take drugs
  • Grafiker
  • *
  • İleti: 527
  • 1337
Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #3 : 13 Haziran 2017, 16:04:27 »
Düzelttim şimdi dener misin yukarıdaki dosyayı.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2017, 16:20:02 Gönderen: Shephard »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın | Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın | Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #4 : 13 Haziran 2017, 16:28:12 »
greenzoneden çıkınca çıkmıyor yazı ama girerken çıkıyor malesef
 

Paradox

  • Kurucu
  • *
  • İleti: 687
  • SH Gaming
Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2017, 20:10:26 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
greenzoneden çıkınca çıkmıyor yazı ama girerken çıkıyor malesef

Resimde attığın yazıların çıkmaması gerekiyor çünkü pasif durumda o yazılar.
 

MTASA-TURK | Türkiye'nin En Güncel MTA Platformu

Ynt: İSTEK]Grenzone Hatası
« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2017, 20:10:26 »

Recovery

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 29
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #6 : 13 Haziran 2017, 21:17:15 »
Denermisin

Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
 

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #7 : 13 Haziran 2017, 23:48:41 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2017, 01:02:38 Gönderen: RaySyBoy »
 

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #8 : 21 Haziran 2017, 01:00:04 »
Malesef Yazı Tekrardan Çıkıyor.
 

DogukanUCAN

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 125
  • Batmaz Gaming
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #9 : 21 Haziran 2017, 11:33:48 »
Linkleri Görebilmek İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın

NOT: Scripti attıktan sonra Greenzone'ye restart ver
 

RaySyBoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 99
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #10 : 21 Haziran 2017, 23:54:56 »
kardeşim çıkınca çıkmıyor ama girerken You Left The Greenzone diyor.
 

Rüzgar

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 158
Ynt: [YARDIM] Grenzone Hatası
« Yanıtla #11 : 21 Haziran 2017, 23:56:45 »
Al bakalım.
Kod: Lua
  1. addEventHandler ("onResourceStart", getRootElement(),
  2. function()
  3.   setTimer (moneyZoneTimerFunction, 2500, 0)
  4.   local allGreenzones = getElementsByType ("radararea")
  5.   for i,v in ipairs (allGreenzones) do
  6.     local r,g,b,a = getRadarAreaColor (v)
  7.     if (r == 0) and (g == 255) and (b == 0) and (a == 127) then
  8.       local x,y = getElementPosition (v)
  9.       local sx,sy = getRadarAreaSize (v)
  10.       local col = createColCuboid (x,y, -50, sx,sy, 7500)
  11.       setElementID (col, "greenzoneColshape")
  12.     end
  13.   end
  14. end)
  15.  
  16. addEventHandler ("onColShapeHit", getRootElement(),
  17. function(hitElement, matchingDimension)
  18.   if (getElementType (hitElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
  19.   --  outputChatBox ("You entered the greenzone", hitElement, 255, 0, 0, false)
  20.     toggleControl (hitElement, "fire", false)
  21.     toggleControl (hitElement, "next_weapon", false)
  22.     toggleControl (hitElement, "previous_weapon", false)
  23.     toggleControl (hitElement, "sprint", false)
  24.     toggleControl (hitElement, "aim_weapon", false)
  25.     toggleControl (hitElement, "vehicle_fire", false)
  26.     showPlayerHudComponent (hitElement, "ammo", false)
  27.     showPlayerHudComponent (hitElement, "weapon", false)
  28.     triggerClientEvent (hitElement, "enableGodMode", hitElement)
  29.   end
  30.   if (source == moneyZoneCol) and (getElementType (hitElement) == "vehicle") then
  31.     setElementVelocity (hitElement, 0, 0, 0)
  32.     setElementPosition (hitElement, 2018.33, 1534.77, 12.37)
  33.     setVehicleRotation (hitElement, 0,0,270)
  34.     if (getVehicleOccupant (hitElement, 0)) then
  35.  --     outputChatBox ("You can't enter the moneyzone with your car!", getVehicleOccupant (hitElement, 0), 255, 0, 0, false)
  36.     end
  37.   end
  38. end)
  39.  
  40. addEventHandler ("onColShapeLeave", getRootElement(),
  41. function(leaveElement, matchingDimension)
  42.   if (getElementType (leaveElement) == "player") and (getElementID (source) == "greenzoneColshape") then
  43.    -- outputChatBox ("You left the greenzone", leaveElement, 255, 0, 0, false)
  44.     toggleControl (leaveElement, "fire", true)
  45.     toggleControl (leaveElement, "next_weapon", true)
  46.     toggleControl (leaveElement, "previous_weapon", true)
  47.     toggleControl (leaveElement, "sprint", true)
  48.     toggleControl (leaveElement, "aim_weapon", true)
  49.     toggleControl (leaveElement, "vehicle_fire", true)
  50.     showPlayerHudComponent (leaveElement, "ammo", true)
  51.     showPlayerHudComponent (leaveElement, "weapon", true)
  52.     triggerClientEvent (leaveElement, "disableGodMode", leaveElement)
  53.   end
  54. end)
  55.  
  56. --money zone col
  57. moneyZoneCol = createColCuboid (1993.12, 1519.14, -100, 17.43, 54.24, 117)
  58. --stop moneyzone col
  59.  
  60. function moneyZoneTimerFunction ()
  61.   local allPlayersInCol = getElementsWithinColShape (moneyZoneCol, "player")
  62.   for i,v in ipairs (allPlayersInCol) do
  63.     givePlayerMoney (v, 5)
  64.   end
  65. end
  66.  
  67. -- marker bij hospital
  68. createMarker (1607.36, 1814.24, -10, "cylinder", 24, 0, 255, 0, 190, getRootElement())
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2017, 23:58:24 Gönderen: Rüzgar »